Το νέας σχεδίασης πλαίσιο, σαφώς στιβαρότερο από ποτέ, είναι το δυνατό χαρτί της νέας Vespa LX, που συμβάλλει τα μέγιστα στην πολύ καλή οδική συμπεριφορά και στην ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου.
Η νέα Vespa LX ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, θα κυκλοφορήσει στην αγορά σε 4 βασικές εκδόσεις: μία των 50 κ.εκ. δίχρονη, που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα εισαχθεί στη χώρα μας, μία επίσης 50 κ.εκ. τετράχρονη στις ίδιες διαστάσεις, καθώς και σε δύο μεγαλύτερων διαστάσεων, στα 125 κ.εκ. και στα 150 κ.εκ., επίσης τετράχρονες. Οι τετράχρονοι κινητήρες (με χωρητικότητα 50, 124, 151 κ.εκ.) είναι μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι, με 4 βαλβίδες και 1 εκκεντροφόρο (διάμετρος/διαδρομή: 39,0x 41,8 για το 50άρι, 57,0x48,6 για το 125άρι και 62,8x48,6 για το 150άρι). Διαθέτουν ηλεκτρονική ανάφλεξη με μεταβαλλόμενο αβάνς, μίζα και μανιβέλα. Η τροφοδοσία και στα 3 μοντέλα γίνεται με καρμπιρατέρ. Η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με CVT και αυτόματο φυγοκεντρικό συμπλέκτη. Σύμφωνα με την Piaggio, η μέγιστη ισχύ είναι 3,5/7.000 ιπ./σ.α.λ. με ροπή 0,4/6.500 Kg/σ.α.λ. για το 50άρι, 10,33/8.000 ιπ./σ.α.λ. με ροπή 1/6.000 Kg/σ.α.λ. για το 125άρι και 11,7/6.000 ιπ./σ.α.λ. με ροπή 1,2/8.000 Kg/σ.α.λ. για το 150άρι.Το νέας σχεδίασης πλαίσιο είναι στιβαρότερο από πότε, ίδιου τύπου (μεταλλικό αυτοφερόμενο) σε όλες τις εκδόσεις, με αλλαγές στις διαστάσεις (μεταξόνιο: 1.290 χιλ. και 1.280 χιλ., μήκος: 1.755 χιλ. και 1.800 χιλ.), ενώ το πλάτος όλων βρίσκεται στα 740 χιλ. Το 50άρι έχει βάρος 102 κιλά, ενώ οι εκδόσεις των 125 κ.εκ. και των 150 κ.εκ., 105 κιλά. Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου βενζίνης και στα τρία μοντέλα είναι 9 λίτρα.
Και οι τρεις "δεσποινίδες" είναι εξοπλισμένες με μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ 78 χιλ. εμπρός και αιωρούμενο βραχίονα με μονό αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω, 69.5 χιλ. και 73,5 χιλ., αντίστοιχα. Τα φρένα είναι εμπρός υδραυλικό με δίσκο 220 χιλ. και πίσω τύμπανο 110 χιλ. Οι ζάντες είναι αλουμινίου, ίδιων διαστάσεων, όπως επίσης και τα ελαστικά.