net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Μεγάλη η Χάρη σου
Με ροπή από χαμηλά
Ο κινητήρας του MXU 250 είναι όμοιος με εκείνον που κινεί το KXR 250 της Kymco. Είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, έχει έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και η τροφοδοσία του γίνεται με καρμπιρατέρ. Η κίνηση στον πίσω άξονα επιτυγχάνεται μέσω αυτόματης μετάδοσης (υπάρχει επίσης επιλογή νεκράς και όπισθεν), όπως σε όλα τα ATV της φίρμας, αλλά και στα περισσότερα της αγοράς που προορίζονται για ευρεία χρήση. Στο τελευταίο στάδιο της μετάδοσης υπάρχει αλυσίδα που κινεί απευθείας τον άξονα των πίσω τροχών, ενώ στη μεγαλύτερη έκδοση του MXU στα 300 κ.εκ., η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα (χωρίς διαφορικό). Η εκκίνηση του 250άρη γίνεται πανεύ κολα, με μίζα ή και κορδόνι (αλά γεννήτρια), και κρατάει αμέσως ένα σταθερότατο, σφιχτό και ρυθμικό ρελαντί. Οι 16,75 ίπποι του μονοκύλινδρου κινητήρα του έρχονται ομαλά, γραμμικά και χωρίς κανένα απολύτως ξέσπασμα (δεν θα σας τρομάξει), ενώ αντίθετα η σύμπλεξη του φυγοκεντρικού συμπλέκτη γίνεται άμεσα, με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού, κάτι που συνεπάγεται πολύ γρήγορες εκκινήσεις και εύκολα ξελασπώματα σε δύσκολες καταστάσεις. Η τελική του MXU (σύμφωνα με το ψηφιακό κοντεράκι του) βρίσκεται περίπου στα 90 χλμ./ώρα και επιτυγχάνεται σχετικά εύκολα, με αρκετούς όμως κραδασμούς.

 
 Kymco MXU 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μια γουρούνα για σαλόνι
Με ροπή από χαμηλά
Εύκολα για έναν αλλά όχι και για δύο
Με διπλό χαρακτήρα
Με πλούσιο εξοπλισμό


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ