net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

4 μεταχειρισμένα sport 1000άρια με 9.000 €

Συγκεντρώσαμε για εσάς τα πιο ενδιαφέροντα επερχόμενα μοντέλα supersport του λίτρου με κόστος μέχρι τα 9.000 ευρώ και σας τα παρουσιάζουμε αναλύοντας όλες τις παραμέτρους, ακούγοντας τις απόψεις τον ιδιοκτητών αλλά και μια ιστορική αναδρομή για να δείτε τις αλλαγές.

 
Το CBR 900 έχει μια πολύχρονη παράδοση, μιας και το πρώτο μοντέλο της σειράς πέρασε στη γραμμή παραγωγής το 1992. Ο κυβισμός της ήταν ένα γεγονός που είχε πυροδοτήσει άπειρες κουβέντες. Η τελευταία, ως fireblade γενιά και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα μορφή της μοτοσικλέτας, ήταν το μοντέλο του 2002 CBR 954. Η έκτη γενιά γίνεται καλύτερη από κάθε άλλο CBR, εξακολουθώντας όμως να σφυρίζει αδιάφορα στον ανταγωνισμό που βολιδοσκοπεί αλλά δεν προσπαθεί να ακολουθήσει. Οι αλλαγές στο μοντέλο του 2002 ήταν πολλές με σημαντικότερες αυτές του κινητήρα. Αισθητικά η μοτοσικλέτα έγινε περισσότερο επιθετική από οποιαδήποτε άλλη χρονιά.(Τιμή μεταχειρισμένου: 7.000 – 7.800 ευρώ)

Το 1994 η Kawasaki θα αποδείξει για μια ακόμα φορά πως δικαίως έχει καθιερωθεί σαν η εταιρία με τις δυνατότερες μοτοσικλέτες. Το πρώτο ZX-9R είχε περισσότερη δύναμη από τα 1000άρια της εποχής και φυσικά πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά όντας ιδιαίτερα προηγμένο. Μέσα στα χρόνια η κατηγορία φούντωσε, μινιμαλίστηκε, ελάφρυνε, αλλά το ZX-9R παρέμεινε στη δική του στρατόσφαιρα, απόλυτο σε γκάζι και πληθωρικό. Το τελευταίο μοντέλο που παρήγαγε η Kawasaki πριν το αντικαταστήσει σιωπηλά από το ZX-10R ήταν το μοντέλο του 2002. Το πιο πρόσφατο της σειράς των ZX-9R ήταν και αυτό που παρουσίασε φυσικά και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Το μοντέλο που παρουσίασε η Kawasaki το 2002 ήταν ανανεωμένο παντού, με κύριο χαρακτηριστικό την ακόμα καλύτερη απόδοση του κινητήρα. (Τιμή μεταχειρισμένου: 7.000 – 8.000 ευρώ)

Όταν η κουβέντα περιφέρεται γύρω από τις sport μοτοσικλέτες δεν μπορεί να μην γίνει αναφορά για κάποιο από τα GSX-R. Από το μακρινό 1978 που παρουσιάστηκε το πρώτο 750 μέχρι το σήμερα με το Κ7, το μοντέλο έχει περάσει σε διάφορες φάσεις, αλλά ποτέ δεν αλλοίωσε στο χαρακτήρα του δύο στοιχεία, χαμηλή αναλογία κιλών ανά ίππο και την σταθερότητά του ακόμα και όταν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του προσεγγίζουν τα αντίστοιχα των αγωνιστικών. Το πρώτο 1000άρι GSX-R παρουσιάστηκε το 2001 έχοντας να αντιμετωπίσει το ήδη καταξιωμένο και δημοφιλέστατο R1. Το GSX-R έγινε ο σφετεριστής του θρόνου, αλλά δίχως να αντιγράφει το μεγάλο του αντίπαλο, αλλά διατηρώντας τη φιλοσοφία της εταιρίας και κατ’ επέκταση του μοντέλου.(Τιμή μεταχειρισμένου: 8.000 – 8.800 ευρώ)

Από το 1998, όπου και παρουσιάστηκε το πρώτο R1, η κατηγορία των Supersport του λίτρου αναδομείται και μπαίνει σε άλλη τροχιά. Ένα από τα μοντέλα που έμεινε ιδιαίτερα χαραγμένο στη μνήμη μας μετά από το πρώτο μοντέλο είναι αυτό του 2002. Αρχικά η αισθητική του, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, κρίνεται μοντέρνα και φουτουριστική. Η λεπτή, στον οριζόντιο άξονα, ουρά και η γραμμή led σε ρόλο πίσω φωτιστικού σώματος έκανε για άλλη μια φορά το μοτοσικλετιστικό γίγνεσθαι να παραμιλά…(Τιμή μεταχειρισμένου: 7.900 – 9.000)

Διαβάστε όλο το σχετικό άρθρο στο τεύχος (03/07) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ