net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

O David Salom θα έχει διπλό ρόλο στο project Evo της Kawasaki αφού θα εξελίσσει τη μοτοσικλέτα αλλά θα τρέχει και με αυτή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

WSBK-Kawasaki: Εργοστασιακά και στην κλάση Evo

Την εργοστασιακή της συμμετοχή με αναβάτη τον David Salom στην νέα υποκατηγορία Evo του Π.Π. Superbike ανακοίνωσε η αγωνιστική ομάδα της ιαπωνικής εταιρίας.

 
Η επίσημη συμμετοχή της Kawasaki στη νεογέννητη κατηγορία Evo από φέτος, δείχνει πως η ιαπωνική εταιρία θέλει να είναι πανέτοιμη για το 2015, όταν και η Evo θα είναι η κορυφαία κατηγορία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike.

O Salom που έτρεχε πέρσι στο Π.Π. Supersport (18ος), με Kawasaki, είχε ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει την έκδοση Evo του ZX-10R, όταν η KRT πραγματοποιούσε δοκιμές με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Tom Sykes.

Η ομάδα των τεχνικών που θα είναι υπεύθυνη για το Evo ZX-10R θα εγκατασταθεί επίσης στην Ισπανία δίπλα στην επίσημη ομάδα της Kawasaki και θα ελέγχεται από την Provec υπεύθυνη και για τις μοτοσικλέτες των Sykes και Baz. Μετά τα περσινά δοκιμαστικά σε Jerez, Aragon και Almeria ο Salom θα δοκιμάσει ξανά μαζί με τους άλλους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της ιαπωνικής εταιρίας στις 5 και 6 Ιανουαρίου, στη Jerez.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την ευκαιρία γιατί είναι ένα πολύ καλό project και μια πολύ καλή ομάδα. Η βοήθεια που θα προσφέρω στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας είναι πολύ σημαντική για μένα και ο κύριος ρόλος της δουλειάς μου είναι να προετοιμαστώ για το 2015 όταν και όλοι θα οδηγούν μία Evo μοτοσικλέτα. Δεν είμαι σίγουρος για τα αποτελέσματα που θα πετύχουμε στους αγώνες φέτος αλλά δοκιμάσαμε τη μοτοσικλέτα σε Aragon, Jerez και Almeria και το γυρολόγιο ήταν πολύ καλό. Νομίζω ότι μπορούμε να παλέψουμε για τις πρώτες θέσεις της κλάσης Evo αλλά πιο σημαντικό από όλα είναι η θετική εξέλιξη της μοτοσικλέτας. Το Kawasaki είναι μια πολύ καλή βάση για την νέα κατηγορία καθώς δουλεύει καλά σε όλους τους τομείς. Προς το παρόν δεν έχουμε αλλάξει πολλά εξαρτήματα αλλά έχουμε καταφέρει να κάνουμε γρήγορους γύρους.», δήλωσε ο ισπανός αναβάτης στην ανακοίνωση της Kawasaki.

Από τη μεριά του ο διευθυντής της ομάδας Guim Roda, είπε: «….αυτό (το project) είναι μέρος του προγράμματος των KHI (Kawasaki Heavy Industries) και KRT (Kawasaki Racing Team) για την προετοιμασία της σεζόν 2014 με αυτή την κλάση μοτοσικλέτας. Η ΚΗΙ επιβεβαιώνει τώρα ότι το project θα συνεχίσει με τον David Salom ως αναβάτη. Είναι ένα μονοετές project, ώστε να προετοιμαστούμε για το 2015 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα είναι μια ευκαιρία για να εξελίξουμε τη μοτοσικλέτα και να μεγιστοποιήσουμε το καλό επίπεδο απόδοσής που έχει ήδη το Ninja ZX-10R….Όλο το προσωπικό της KRT θα αναμιχθεί με αυτό το project, για αυτό στα σίγουρα (μπορούμε να πούμε ότι) θα είναι και μια τρίτη εργοστασιακή μοτοσικλέτα που θα «πιέζει» εκείνες της κλάσης SBK».

Οι νέοι κανονισμοί στα Superbike εν συντομία

Στόχος των νέων κανονισμών δεν είναι άλλος από τον περιορισμό τους κόστους έτσι ώστε η ψαλίδα στην απόδοση μεταξύ των ιδιωτικών ομάδων και των εργοστασιακών να κλείσει και να γίνει το πρωτάθλημα πιο ελκυστικό οικονομικά για τις μικρές ομάδες

Τα τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά των νέων κανονισμών, πέρα από τη δημιουργία της νέας κλάσης EVO είναι:

1) Ο περιορισμός του μέγιστου αριθμού των κινητήρων που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μοτοσικλέτα στους οχτώ (8)
2) Το «ταβάνι» στο ποσό που μπορεί να δαπανήσει μια ομάδα για τις αναρτήσεις της μοτοσικλέτας.
3) Το «ταβάνι» στο ποσό που μπορεί να δαπανήσει μια ομάδα για τα φρένα της μοτοσικλέτας.
4)   Ο «περιορισμός» στην κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου. Με άλλα λόγια περιορισμός στων αριθμό των γραναζιών του κιβωτίου.

Επίσης, για να διασφαλιστεί ο υψηλός ανταγωνισμός μεταξύ των αναβατών, οι κατασκευαστές συμφώνησαν στο να προμηθεύουν, κατόπιν αίτησης, ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό «πακέτο» (μοτοσικλέτα και παρελκόμενα), σε μια προκαθορισμένη τιμή για το 2014, 2015 και 2016. Αυτά τα «πακέτα» θα είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνα που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές στις δικές τους ομάδες τα οποία, κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα λαμβάνουν αναβαθμίσεις αλλά και συντήρηση από τους ίδιους τους κατασκευαστές.

Όσον αφορά την κλάση EVO, αυτή θα υπόκειται στους ίδιους κανονισμούς με την κλάση Superbike, όσον αφορά το πλαίσιο, τις αναρτήσεις και τα συστήματα πέδησης. Ωστόσο, στον τομέα του κινητήρα και των ηλεκτρονικών η EVO θα ακολουθεί τους κανονισμούς της κατηγορίας Superstock. Το ταβάνι στην τιμή των φρένων και των αναρτήσεων θα είναι το ίδιο με εκείνο στα Superbike, ενώ από το 2015 αυτή θα είναι και η κορυφαία κατηγορία στο συγκεκριμένο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ