Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας
  • Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας

Piaggio Beverly 300: Με τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας

- Το μόνο που φρενάρει κάτω από τα 44 μέτρα.
- Με αυτονομία 350χλμ το 12 λίτρων ρεζερβουάρ.
- ABS της Bosch & σύστημα έλεγχου πρόσφυσης ASR.
- Ρεπρίζ 40-80χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Το μόνο που φρενάρει κάτω από τα 44 μέτρα

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι συστάσεις περισσεύουν όταν πρόκειται για το επιτυχημένο μοντέλο της Piaggio εδώ και 20+ χρόνια φέροντας το όνομα Beverly.  Η νέα γραβάτα που σχεδιάστηκε για το νέο 300 HPE (High Performance Engine) το βοηθάει στο να παίρνουν πιο εύκολα τα «μυαλά» του αέρα, φέροντας νέα σχεδιαστικά πλαστικά μέρη. Η διχρωμία που υπάρχει στις ζάντες από χυτό αλουμίνιο δίνει μία σπορ διάθεση καθώς και η τοποθέτηση της πινακίδας που κατέβηκε από τον προτελευταίο όροφο κάτω από το φανάρι, στον ημιώροφο πίσω από το ελαστικό όπως επιτάσσει η μόδα των καιρών που διανύουμε. Νέα είναι η LCD οθόνη των 5,5 ιντσών απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε σε καθημερινό επίπεδο και μη. Οι επανασχεδιασμένες πλατφόρμες που τοποθετείς τα πόδια σου είναι αρκετά φαρδιές και μακριές βοηθώντας ακόμα και τους «μπασκετμπολίστες» που φοράνε μεγάλα νούμερα παπούτσια να βολεύονται. Μία επιτυχία που ανήκει να πάρει τις δάφνες στα Scooter των 300 κυβικών εκατοστών είναι στο απότομο φρενάρισμα, από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στα 0, καθώς πετυχαίνει να ακινητοποιηθεί σε 43,8 μέτρα.

Με αυτονομία 350χλμ το 12 λίτρων ρεζερβουάρ

Μιλώντας για σχεδιαστικές ανανεώσεις, η λειτουργία ενεργοποίησης του Beverly γίνεται μέσω Keyless, δίνοντας τη δυνατότητα όταν είναι ο διακόπτης στην θέση “On” να ξεκλειδώσει το κεντρικό ντουλάπι βρίσκοντας μικρό αποθηκευτικό χώρο και θύρα USB , που υπάρχει στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς κάτω από τον κρυφό γάντζο. Κάτωθεν από τη σέλα συναντάμε έναν φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο ο οποίος θα φιλοξενήσει άνετα ένα Full face κράνος και διάφορα μικροπράγματα. Τα LED φωτιστικά σώματα που απαρτίζεται το Beverly θα μας συντροφέψουν αξιοπρεπέστατα κατά τις νυχτερινές περιπλανήσεις μας. Ξαφνικά βρίσκεσαι να διανύεις χιλιόμετρα έχοντας ξεχάσει το πότε θα επισκεφτείς το βενζινάδικο για ανεφοδιασμό, μιας και η κατανάλωση των 3,3λτ/100χλμ που σου προσφέρει το 12 λίτρων ρεζερβουάρ δημιουργεί την γενναία αυτονομία των 350 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ABS της Bosch & σύστημα έλεγχου πρόσφυσης ASR

Το Piaggio Beverly 300 HPE δομείται από ένα διπλό ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο προσφέροντας του καλή σχετικά ακαμψία και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις της Showa δημιουργούν σταθερότητα κατά την οδήγηση. Το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός των 35 χιλιοστών συνεργάζεται περίτεχνα με τα πίσω διπλά αμορτισέρ, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα ως την προφόρτιση ελατηρίων σε 5 θέσεις. Μιας και μιλήσαμε παραπάνω για το καλύτερο φρενάρισμα στη κατηγορία του πρέπει να αναφερθούμε ότι έχει και τον μεγαλύτερο δίσκο μπροστά σε αυτήν, των 300 χιλιοστών και πίσω έναν των 240 χιλιοστών. Οι ολισθηροί δρόμοι είναι κάτι το αναπόφευκτο για τα ελληνικά δεδομένα, για αυτό έχει τοποθετηθεί σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού ASR και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS 10.0 της Bosch. Τα πρώτα τοποθέτησης ελαστικά Michelin City Grip συμπεριφέρονται πολύ καλά σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα φέροντας διαστάσεις 110/70/16 εμπρός και 140/70/14 πίσω.

Ρεπρίζ 40-80χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα

Επιδόσεις που προσφέρουν σπιρτόζικα χιλιόμετρα μας δίνει ο τετράχρονος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλή κινητήρας Euro5 των 278κ.εκ αποδίδοντας 25,8 ίππους στις 8.000σ.α.λ και ροπή 26Nm στις 6.250σ.α.λ.. Με αυτά τα νούμερα βλέπουμε ότι έχει αυξηθεί η ισχύ του κατά 23% και 16% η ροπή του, με κύριους υπεύθυνους τους νέους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής, νέα κεφαλή, νέο πιστόνι και νέες βαλβίδες οι οποίες έχουν αυξηθεί κατά 3 χιλιοστά. Ο εγκέφαλος MIUG4 της Magneti Marelli είναι τελευταίας γενιάς, όπως και για την επίτευξη καλύτερης καύσης συναντάμε μπουζί ιριδίου και μπεκ υψηλής πιέσεως. Έχοντάς αυξηθεί οι βάσεις του κινητήρα που είναι 3 στο νούμερο πλέον, έχουν ενισχυθεί τα λάστιχα αυτών με πιο χοντρό και συμπαγές υλικό μεταφέροντας λιγότερους κραδασμούς στο άνοιγμα του γκαζιού. Το ατού του είναι στις μεσαίες στροφές όπου εκεί βλέπουμε ότι σε ρεπρίζ από τα 40 στα 80χλμ τα διανύει σε 4,6 δευτερόλεπτα, τα 0-50χλμ/ώρα έρχονται σε 3,3 δευτερόλεπτα, τα 0-100χλμ/ώρα 11,8 δευτερόλεπτα.