Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών
  • Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών

Yamaha MT-07: Με TFT οθόνη 5 ιντσών

Οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας.
Δικύλινδρος κινητήρας 73,5 ίππων.
Επανασχεδιασμένο ντεπόζιτο και τιμόνι για πιο άνετη θέση οδήγησης.
Λεπτή σχεδίαση με αεραγωγούς για καλύτερη ροή αέρα.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας

Η Yamaha έφερε το MT-07 στη νέα εποχή το 2023, προσθέτοντας μια οθόνη TFT  5”, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο διαφορετικές απεικονίσεις, την Street και την Touring. Η "Street" διαθέτει στροφόμετρο σε μορφή μπάρας στο πάνω μέρος, ψηφιακό ταχύμετρο και πληροφορίες επιλογής ταχυτήτων, ενώ η  “Touring” έχει κυκλικό στροφόμετρο στα δεξιά και ψηφιακό ταχύμετρο στα αριστερά. Η οθόνη αυτή, όπως επιτάσσουν οι τάσεις της σύγχρονης εποχής, έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone μέσω Bluetooth και ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί τις κλήσεις του, ενώ μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide, υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης σημαντικών παραμέτρων της μοτοσυκλέτας. Για το χειρισμό της, η Yamaha έχει προσθέσει ένα νέο σετ διακοπτών στο τιμόνι.
 

Δικύλινδρος κινητήρας 73,5 ίππων

Η Yamaha το 2014 μας σύστησε τον κινητήρα CP2, που πλέον εξοπλίζει τα Tenere 700, Tracer 7, XSR 700 και φυσικά το MT-07, από το οποίο ξεκίνησε. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, τετραβάλβιδο υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα 689cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους άξονες που αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Για την έκδοση του 2023, το MT-07 απέκτησε αλλαγές στην εξάτμιση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκασμού και νέα μονάδα ECU. Η μέση κατανάλωση του MT-07 σύμφωνα με τις μετρήσεις του Mototriti, φτάνει τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επανασχεδιασμένο ντεπόζιτο και τιμόνι για πιο άνετη θέση οδήγησης

Το ντεπόζιτο επανασχεδιάστηκε, με τα γόνατα πλέον να το αγκαλιάζουν με πιο φυσικό τρόπο, ενώ το τιμόνι έχει φαρδύνει και βρίσκεται πιο ψηλά και πιο πίσω, προσφέροντας μια πιο άνετη θέση οδήγησης, χωρίς όμως το MT-07 να χάνει τον επιθετικό του χαρακτήρα και να συνεχίζει να είναι μια fun-to-ride μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι άνετη, ενώ το ύψος της στα 805mm θα βολέψει και πιο βραχύσωμους αναβάτες ώστε να πατάνε με ασφάλεια στο έδαφος.  Η αναμονή για Quickshifter είναι επίσης ένα πρώτο βήμα για μια περαιτέρω αύξηση της άνεσης κατά την οδήγηση, που θα επιτρέψει περισσότερο στον αναβάτη να επικεντρωθεί στο fun κομμάτι της οδήγησης.
 

Λεπτή σχεδίαση με αεραγωγούς για καλύτερη ροή αέρα.

Η σχεδίαση του MT-07 συνεχίζει να ακολουθεί επιθετικές γραμμές, με τη χαρακτηριστική όψη Y που δίνει μπροστά ο LED προβολέας (ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED σε όλη τη μοτοσυκλέτας). Στα πλαϊνά του ντεπόζιτου, έχουν τοποθετηθεί αεραγωγοί για την καλύτερη ροή του αέρα, χωρίς όμως αυτό να «παχαίνει» τη σιλουέτα του MT-07 που, ακολουθώντας τα πρότυπα που έθεσαν τα πρώτα Naked της κατηγορίας, παραμένει λιτή.
H Yamaha MT-07 διατίθεται σε 3 χρωματισμούς (Cyan Storm – το οποίο θα αντικατασταθεί από το Midnight Cyan το 2024, Icon Blue και Tech Black), ενώ η τιμή της διαμορφώνεται στα 8.100 ευρώ.