Voge 300DS: Με ανεστραμμένο πιρούνι και δίσκους μαργαρίτα

Voge 300DS: Με ανεστραμμένο πιρούνι και δίσκους μαργαρίτα

Το Voge 300DS, ένα από τα πιο προσιτά adventure της αγοράς, εστιάζει στην άνεση και την οικονομία, ενώ θα σε συντροφεύει όχι μόνο στις καθημερινές σου μετακινήσεις, αλλά και σε πιο μακρινά ταξίδια.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Ανεστραμμένο πιρούνι και δίσκοι μαργαρίτα για μέγιστη ασφάλεια


Για τη συνεχή επαφή των αλουμινένιων 17άρηδων τροχών με τον δρόμο φροντίζει ένα ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρα καλάμια και μονό αμορτισέρ με μοχλικό, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν όμορφο δίσκο 300 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και έναν 220 χιλιοστών ίδιας σχεδίασης πίσω με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS της Bosch.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με 29 ίππους και κατανάλωση μόλις 3,6 λίτρα


Η κατηγορία των μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλετών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των ταξινομήσεων και συνεχώς αναπτύσσεται με νέα μοντέλα να εισέρχονται συνεχώς. Το Voge 300DS είναι μια μικρού κυβισμού sport touring μοτοσυκλέτα που υπόσχεται να σε πάει παντού με άνεση μέσα στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα σου δίνει τη δυνατότητα να βγεις εκτός των αστικών τειχών και να ταξιδέψεις σε κοντινούς ή και πιο μακρινούς προορισμούς. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 292,4 κυβικών με τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό, αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 7.000, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας συμβάλει στη βελούδινη λειτουργία. Η κατανάλωση του μένει χαμηλά στα 3,6λ./100χλμ., ενώ συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 5.

Με ρυθμιζόμενη ζελατίνα και LCD οθόνη οργάνων


Η σέλα απέχει 810 χιλιοστά από το έδαφος και επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος. Αντίστοιχα ευχάριστα είναι και τα πράγματα για τον συνεπιβάτη με το κομμάτι σέλας που του αναλογεί να είναι ευρύχωρο, ενώ έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δυο θέσεις χωρίς εργαλεία, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει εν κινήσει, αφού η ρόδα ρύθμισης βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και η σχάρα η οποία βρίσκεται στο ίδιο ύψος με τη σέλα του συνεπιβάτη και επιτρέπει το εύκολο φόρτωμα και κουβάλημα. Για την ενημέρωση του αναβάτη έχει επιτροπευτεί μια όμορφη μαύρη LCD oθόνη με λευκή γραμματοσειρά, ενώ ακριβώς από κάτω της υπάρχει θύρα USB για φόρτιση συσκευών.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »