Kymco AK 550: Δικύλινδρο και με σύστημα διασύνδεσης Noodoe

Και επιδόσεις και άνεση. Με πλούσιο εξοπλισμό, καινοτόμες λύσεις και σύγχρονη τεχνολογία, το ΑΚ 550 εκπληρώνει τις προσδοκίες και αποτελεί μια αξιόπιστη επιλογή για όσους αναζητούν ένα ξεχωριστό scooter μεγάλου κυβισμού. Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του;

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Το Kymco AK 550 είναι βασισμένο στην δυναμική και αεροδυναμική εμφάνιση. Η αιχμηρή σχεδίαση είναι διάχυτη σε όλο το μήκος της σιλουέτας και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Ποιοτικά πρόκειται για μια προσεγμένη κατασκευή. Η συναρμογή και η βαφή των πλαστικών μερών βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, χωρίς τριγμούς και κραδασμούς. Η σέλα είναι αναπαυτική με πλούσιο αφρώδες,  δεν κουράζει σε πολύωρη παραμονή, ενώ διαθέτει και ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για να βρεις την ιδανική θέση. Αρκετός είναι ο χώρος και για τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για την τοποθέτη ση ενός full face και ενός jet κράνους. Ο πρωτότυπος πίνακας οργάνων αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες με όμορφο σχεδιασμό.  Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα διασύνδεσης noodoe, που μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες και σε χρήσιμες ενημερώσεις.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 



Ο δικύλινδρος κινητήρας των 550 κ.εκ. περνά πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5, αποδίδοντας 53,45 ίππους στις 7.500 σαλ. και 5,67 kgm ροπής στις 5.500 σαλ. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου ανακοινώνεται από την KYMCO στα 160 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η κατανάλωση δηλώνεται στα 4,3 λτ/100 χλμ. Παράλληλα, το μοντέλο αποκτά ηλεκτρονικό γκάζι Ride-By-Wire, το σύστημα ETS – Electronic Throttle System.


 
Το διαιρούμενο αλουμινένιο πλαίσιο του ΑΚ είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία για σπορ οδήγηση.  Όλα τα μηχανικά μέρη έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη μέγιστη αντοχή με το ελάχιστο βάρος, με αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στο εμπρός και πίσω μέρος Το εμπρός μέρος εξοπλίζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένα οριζόντιο αμορτισέρ με 3 στάδια αυξομείωσης και ένα διαιρούμενο ψαλίδι αλουμινίου. Στον τομέα της πέδησης το ΑΚ φοράει διπλούς wave δίσκους 270 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo για εμπρός και μονό wave δίσκο 260 χιλιοστών πίσω.  Το δικάναλο ABS της Bosch είναι το ελαφρύτερο, που υπάρχει σήμερα στην αγορά και προσφέρει ασφάλεια σε περίπτωση ανάγκης.

 

To AK550 αποκτά μια νέα απόχρωση για το 2021 στο χρώμα της «άμμου», ενώ αλλάζει σε λεπτομέρειες: Συγκεκριμένα, το γυαλιστερό μαύρο κάνει την εμφάνιση του στο μούτρο και το κάλυμμα του ρεζερβουάρ καυσίμου, αντικαθιστώντας τμήματα που είχαν φινίρισμα σε μαύρο ματ.

Η τιμή του Kymco AK 550 είναι στα 9.975 ευρώ
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »