Δοκιμάζουμε τις δεξιότητές του Quadro, ενός τετράτροχου σκούτερ που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια αυτοκινήτου.

Η δοκιμαστική ομάδα για το Quadro4 περιελάμβανε όλους τους τύπους μοτοσικλετιστών, από αρχάριους έως και επαγγελματίες.

Το μείγμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου είναι ασυνήθιστο, αλλά απόλυτα ασφαλές

Η Maj von Gosen είναι ιδανική στους προσεκτικούς ελιγμούς. Εδώ, αγκαλιά με τον πίνακα οργάνων με τις στρογγυλές αναλογικές ενδείξεις και την ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη

Ο Henning Klipp είναι ο αρχάριος οδηγός μας. Εδώ παρουσιάζει την ανάρτηση των εμπρός τροχών

Τυπικός οδηγός σκούτερ ο Βόρντ Βολκένς, που επισημαίνει τον ιμάντα κίνησης

Λεζάντα 6: Ο παλαιός οδηγός Dierk Möller, αποθηκεύει το κράνος του, στον ειδικό χώρο κάτω από τη σέλα

Ο καθημερινός αναβάτης Joachim Staat θαυμάζει τους διάτρητους δίσκους σε σχήμα μαργαρίτας

Ο επαγγελματίας αναβάτης Jan Horn συλλαμβάνει μερικές όμορφες λεπτομέρειες όπως τα LED προειδοποιητικά φλας

Quadro4: Πόσο μπορεί να πλαγιάσει τελικά;

6 διαφορετικοί οδηγοί, από αυτοκινητιστές μέχρι hard core μοτοσυκλετιστές, δοκιμάζουν να στρίψουν και να βρουν τα όρια του τετράτροχου scooter. Πόσο τελικά μπορεί να πλαγιάσει;

Το συγκεκριμένο σκούτερ δεν ανατρέπεται, χάρη στις τέσσερις ρόδες και τον έμπειρο οδηγό που κάθεται στη σελα του. Είναι συναρπαστικό, καθώς τα πλαινά τμήματα του σώματος του ξύνουν την άσφαλτο. Εμείς υποβάλουμε σκληρές δοκιμασίες, σε κάτι που αυτή τη φορά δεν είναι, αλλά θυμίζει αυτοκίνητο. Το Quadro 4 συνδυάζει την αίσθηση του σκούτερ, με τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου και πρέπει να είναι αντιστοίχως σταθερό στο δρόμο. Πρόκεται για μια κατασκευή που πλαγιάζει χωρίς ντροπή, ακόμα και σε ανισόπεδο οδόστρωμα με ανωμαλίες. Το δοκιμάζουμε με αρκετούς οδηγούς στο τιμόνι. Οι αρχάριοι, οι ανήσυχοι οδηγοί, οι προχωρημένοι μοτοσυκλετιστές, θα πρέπει να εξερευνήσουν τη στάση του Quadro4 όσον αφορά την ασφαλή οδήγηση. Για αυτό το οδηγούμε σε οριοθετημένη κλειστή διαδρομή, προσομοιώνοντας έναν κυκλικό κόμβο.

Την εκκίνηση δίνει ο αρχάριος Henning Klipp, ο οποίος αν και οδηγεί πολύ σπάνια μοτοσυκλέτα, γνωρίζει ακριβώς την φυσική που διέπει τον κόσμο των δύο τροχών. Με συγκρατημένη κλίση ολοκληρώνει την περιστροφή. Εϊναι εμφανές ότι οδηγεί πολύ ομοιόμορφα και μετά από λίγους γύρους αισθάνεται πιο οικεία.


Τώρα η Maja von Gosen παίρνει τη θέση της στο σκούτερ. Είναι ένας από τους επιφυλακτικούς χρήστες του δρόμου. Είναι εκπληκτικό ότι πλαγιάζει ήδη από την πρώτη στροφή, αφού χειρίζεται με απαλές κινήσεις το Quadro. Ο ρυθμός και η στάση πάνε μαζί, ωστόσο, η Maja δυσκολεύεται να διατηρήσει αυτή τη γωνία, καθώς θέλει πάντα να την διορθώσει και καταφεύγει συνέχεια σε μικρές ρυθμίσεις της τροχιάς.

Επόμενος, ο Dierk Möller που οδηγεί μοτοσυκλέτα τα τελευταία 40 χρόνια, αλλά όχι σε τακτικά διαστήματα. Βρίσκει γρήγορα την προσωπική του ταχύτητα στη στροφη, ενώ και η ακτίνα του κύκλου που επιδιώκει, είναι τέλεια.

Αλλαγή οδηγού και ο Bernd ανεβαίνει πάνω στο σκούτερ. Ο Volkens είναι ο τυπικός οδηγός του κέντρου της πόλης, συνδευόμενος από ένα 50άρι σκούτερ. Για αυτόν, το Quadro δίνει μια ιδιαίτερα ασφαλή εικόνα και ακόμα και όταν αποσπάται προς στιγμήν από την οδήγηση, διορθώνοντας τα γυαλία του, καταφέρνει να παραμένει ακλόνητος στη τροχιά που χάραξε.

Ο αναβάτη Joachim Staat γνωρίζει αρκετά για τις μοτοσυκλετες και έτσι ρίχνει το Quadro μέσα στη στροφή, πετυχαίνοντας μεγάλη γωνία κλίσης. Οι υδροπνευματικές αναρτήσεις τερματίζουν τη διαδρομή τους, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Οι γρηγορότεροι οδηγοί όπως ο Jan Horn, βγάζουν το σώμα και ξύνουν το γόνατο στην άσφαλτο, εξαναγκάζοντας το Quadro στη μέγιστη γωνία κλίσης του. Τα εσωτερικά ελαστικά δουλεύουν υπερωρίες, οι εξωτερικοί τροχοί χάνουν περιστασιακά την επαφή με το έδαφος. Δεν μπορούμε να έχουμε περισσότερους από 46 μοίρες κλίσης στη στροφή, ένα νούμερο υπεραρκετό για σκούτερ. 

Συμπέρασμα: Το Quadro μοιάζει με τα υπόλοιπα σκούτερ μόνο στην ονομασία, καθώς η δοκιμή μας επιβεβαιώνει την οδηγική του ασφάλεια που προσφέρει. Ένα τετράτροχο σκούτερ που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη, ανεξάρτητα από το επίπεδο οδηγικής εμπειρίας που διαθέτει.  

Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος
Χωρητικότητα: 346κ.εκ.
Ισχύς: 31 ίππους / 7500σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 35 NM / 5500σ.α.λ.
Μετάδοση: μετάδοση με ιμάντα
Διαστάσεις (Μηκ./Πλ./Υψ.): 2200/840/1360χιλ
Βάρος: 281 κιλά
Τελική: 130 χλμ
Κατανάλωση: 4,7 λίτρα
Εκπομπές CO2 : 105 g/km
Τιμή:  9 990 ευρώ