net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

BMW R 1200 RT

KAWASAKI GTR 1400

MOTO GUZZI NORGE GT 8V

HONDA VFR 1200 F

Τα «ταξιδιάρικα» της χρονιάς!

Οι μοτοσικλέτες των κατηγοριών supersport και touring είναι αυτές που συνήθως απολαμβάνουν τα οφέλη των τεχνολογικών εξελίξεων και η φετινή χρονιά μοιάζει ιδιαίτερα γενναιόδωρη ως προς τις νέες τεχνολογίες. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις νέες αφίξεις για την κατηγορία touring.

 
Πολλά από τα μοντέλα που παρουσιάζονται στις παρακάτω σελίδες, διαθέτουν στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ειδικά στον περιφερειακό εξοπλισμό. Ωστόσο, και άλλα στοιχεία, όπως οι κινητήρες, οι αναρτήσεις και τα φρένα τους, έχουν βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό.

Touring / Sport Touring
ΒΜW R 1200 RT
Με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους

Άφιξη: Φεβρουάριος 2010
Ο νέος boxer με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποτελεί το κινητήριο σύνολο για το R 1200RT του 2010, προσδίδοντας μεγαλύτερη ισχύ και ροπή. Εκτός του κινητήρα, η μοτοσικλέτα φέρει πολύ μικρές αλλαγές, με σημαντικότερη την επανασχεδίαση του φέρινγκ και των οργάνων. Η χωρητικότητα είναι στα 1.170κ.εκ. και η απόδοση, σύμφωνα με την BMW, ανέρχεται στους 110 ίππους στις 7.750σ.α.λ. και στα 11,7kgm ροπής στις 6.000σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες αλλαγές, το ABS και τα συνδυασμένα φρένα είναι πλέον στάνταρ.
Κινητήρας: V2, 4T, Υ/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.170
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 110/7.750
Βάρος (κιλά): 203 / 229

Honda VFR 1200F
Μοντέλο – ορόσημο

Άφιξη: Μάρτιος 2010
Λίγες μοτοσικλέτες έχουν συζητηθεί προ της παρουσίασής τους όσο αυτή. Οι εικασίες και οι φήμες για το νέο VFR είχαν ξεκινήσει προ διετίας, αποδεικνύοντας τη σημαντικότητα του μοντέλου που αποτελεί ορόσημο για τη Honda, αλλά και για την παγκόσμια μοτοσικλετιστική αγορά.
Η σχεδίαση της μοτοσικλέτας ακολουθεί σαφώς τα πρότυπα του V4 Concept και οι γραμμές της χαρακτηρίζονται «ήπιες» και «ρευστές», με το αποτέλεσμα όμως να είναι αρκούντως φουτουριστικό και ξεχωριστό. Η μονοχρωμία στα πλαστικά και η απουσία γραφικών είναι σίγουρα θεμιτά για την κατηγορία. Ο νέος και σχεδιασμένος σε λευκό χαρτί V4 κινητήρας έχει compact διαστάσεις (ειδικά στο πίσω μέρος), επιτρέποντας μικρό πλάτος στην περιοχή των ποδιών του αναβάτη. Η πολιτισμένη λειτουργία του αλληλοσυμπληρώνεται με τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του, αφού σύμφωνα με τη Honda, το 90% της ροπής του αποδίδεται μόλις στις 4.000σ.α.λ..
Κινητήρας: V4, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.237
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 170/10.000
Βάρος (κιλά): 267 πλήρης υγρών

Kawasaki GTR 1400
Με ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό

Άφιξη: Μάρτιος/ Απρίλιος 2010
Ένα νέο traction control (KTRC) που δεν έχει καμία σχέση με την εφαρμογή του στο ZX-10R, καθώς και το δεύτερης γενιάς σύστημα συνδυασμένων φρένων με ABS (Κ-ACT, με επιλογή δύο τρόπων λειτουργίας), είναι οι νέες προσθήκες που στοχεύουν στην ασφάλεια του GTR. Ο κινητήρας έχει δεχθεί μικρές αλλαγές, προκειμένου η λειτουργία του να γίνει πιο ομαλή και να ενισχυθεί η απόδοσή του στις χαμηλές σ.α.λ., ενώ έχει προστεθεί ένας διακόπτης «Eco Mode», μέσω του οποίου ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ διάφορων modes απόδοσης που αποσκοπούν στην οικονομία καυσίμου.
Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.352
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 155/8.800
Βάρος (κιλά): 300 πλήρης υγρών

Moto Guzzi Norge GT 8V
Ισχυρότερη!

Το ισχυρότερο και πιο εξελιγμένο μηχανικό σύνολο του Mandello εφαρμόστηκε και στο τουριστικό Norge GT. Ο τετραβάλβιδος (ανά κεφαλή για να μην γίνει μπέρδεμα με τo «8V») κινητήρας των 1.151κ.εκ. αποδίδει 105 ίππους και 11,5kgm ροπής, έναντι των 95 ίππων και των 10,1kgm ροπής του κινητήρα του προηγούμενου μοντέλου. Εκτός από το νέο κινητήρα, το Norge GT του 2010 φέρει σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις «για πιο sport συμπεριφορά», όπως δηλώνει η Moto Guzzi. Τέλος, νέο είναι και το φέρινγκ.
Κινητήρας: V2, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.151
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 95/7.250
Βάρος (κιλά): 244

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ