Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys
Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys
Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys
  • Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys
  • Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys
  • Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys

Πιθανά να δούμε νέο υβριδικό Kawasaki Versys

3ο υβριδικό μοντέλο για την Kawasaki;
Χρήση του γνωστού 451cc δικύλινδρου κινητήρα
Πρώτο σχέδιο που θυμίζει Versys σε κατάθεση υβριδικής πατέντας
Λογική κίνηση για την αύξηση των πωλήσεων

3ο υβριδικό μοντέλο για την Kawasaki;

Ύστερα από αρκετό καιρό ανάπτυξης, η Kawasaki ξεκίνησε την παραγωγή του Ninja 7 Hybrid το 2023, το οποίο έμοιαζε αρκετά με την μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στην EICMA το 2022 και που είχαμε δει νωρίτερα ως πρωτότυπη. Στη συνέχεια την ακολούθησε ένα δεύτερο μοντέλο έκπληξη, το Ζ7 Hybrid βασισμένο στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα. Τώρα όμως υπάρχουν υποψίες ότι η Kawasaki δουλεύει πάνω στο τρίτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί αυτή την πλατφόρμα και πιθανόν να ονομάζεται Versys 7 Hybrid.
 

Χρήση του γνωστού 451cc δικύλινδρου κινητήρα

Μία κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας στην Ιαπωνία δείχνει τον εν σειρα δικύλινδρο κινητήρα 451cc της Kawasaki και τον ηλεκτροκινητήρα, να είναι τοποθετημένοι σε ένα δίκυκλο με σιλουέτα παρόμοια με αυτή του Versys. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως απεικονίζεται ένα Adventure-Tourer με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, μεγαλύτερη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και πιο όρθια θέση οδήγησης. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η υβριδική τεχνολογία της Kawasaki είναι ήδη στην παραγωγή, εύκολα εικάζουμε πως η κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας αφορά ένα δίκυκλο που μάλλον θα βρίσκεται δίπλα στο Versys.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πρώτο σχέδιο που θυμίζει Versys σε κατάθεση υβριδικής πατέντας

Η ίδια η ευρεσιτεχνία έχει να κάνει με τα στοιχεία της ψύξης του δικύκλου, όπως είχαμε δει και με τα Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid που σημαίνει ότι δεν θα ήταν απαραίτητη η τοποθέτησή της σε ένα μοντέλο που μοιάζει σχεδιαστικά με το Versys. Σε προηγούμενες πατέντες της Kawasaki σχετικές με το υβριδικό σύστημα, βλέπαμε είτε το περίγραμμα του Ninja 7 ή ένα γενικό, σχεδόν κινούμενων σχεδίων τύπου δίκυκλο που δεν μαρτυρούσε καμία πληροφορία για την σειρά στην οποία ανήκε. Τα κύρια χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας φαίνονται απαράλλακτα σε σχέση με τα Ninja 7 και Z7 Hybrid, με το ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και τον ίδιο κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων. Από το σχέδιο βέβαια, λείπει το κουτί κάτω από τη σέλα στο οποίο βρίσκεται η μπαταρία των 48V στις υβριδικές μοτοσυκλέτες της Kawasaki, αλλά μπορεί απλά να αφαιρέθηκε ώστε να είναι πιο ευνόητη η απεικόνιση, εφόσον δεν αποτελεί σημαντικό στοιχείο του διπλώματος ευρεσιτεχνίας.
 

Λογική κίνηση για την αύξηση των πωλήσεων

Με γνώμονα το γεγονός ότι οι Adventure και Touring μοτοσυκλέτες είναι πιο δημοφιλείς αυτή την στιγμή σε πολλές αγορές από τις sport και τις naked, είναι πολύ πιθανό ένα Versys 7 Hybrid να πετύχαινε περισσότερες πωλήσεις από τις άλλες Hybrid της Kawasaki αν έβγαινε στην παραγωγή. Ανήκει επίσης σε μία κατηγορία όπου η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση του υβριδικού συστήματος μπορεί να την καταστήσουν πιο ελκυστική σε πιθανούς αγοραστές, ενώ η αύξηση του βάρους της με την χρήση δύο συστημάτων μετάδοσης δεν θα την τοποθετούσε μακριά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παράλληλα το αυτόματο κιβώτιο με την επιλογή αλλαγής ταχυτήτων μέσω ενός κουμπιού χειροκίνητα, είναι επίσης πιο ευπρόσδεκτο στην κατηγορία αυτή με παραδείγματα όπως το DCT της Honda στο Africa Twin να έχουν ήδη αρκετή απήχηση και θετικές αντιδράσεις.