Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki
Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki
Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki
  • Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki
  • Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki
  • Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki

Το ολοκαίνουριο Ζ500 της Kawasaki

Νέος, μεγαλύτερος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 451cc.
Συμπλέκτης ολίσθησης για σπορ οδήγηση.
Νέα, πιο επιθετική σχεδίαση.
Ένδειξη οικονομικής οδήγησης για μεγιστοποίηση της αυτονομίας.

Νέος, μεγαλύτερος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 451cc

Η νέα Kawasaki Z500 κινείται από έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 451cc με μέγιστη απόδοση 45 ίππων στις 9.000 σαλ και ροπή 42,6 Nm στις 6.000 σαλ. Η αίσθηση της επιτάχυνσης έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχό του (Ζ400) χάρη στην αύξηση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ κρατώντας το γκάζι ανοιχτό υπάρχει αρκετή ισχύς στις υψηλές στροφές ώστε να επιτυγχάνονται και υψηλές ταχύτητες με ευκολία. Όσο για τις αναρτήσεις, η Kawasaki έχει εξοπλίσει την  Z500 με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41χλστ και ένα μονό αμορτισέρ αζώτου με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης πίσω, με διαδρομές 120χλστ και 130χλστ αντίστοιχα.
 

Συμπλέκτης ολίσθησης της Kawasaki για σπορ οδήγηση

Αντλώντας πληροφορίες από το αγωνιστικό υπόβαθρο η Kawasaki έχει διαμορφώσει έναν συμπλέκτη ολίσθησης με δύο εκκεντροφόρους. Ο ένας βοηθάει στην συμπλοκή "τραβώντας" τον δίσκο πλατώ με τους δίσκους του συμπλέκτη, για μια πιο μαλακή αίσθηση του συμπλέκτη στα ανεβάσματα, ενώ ο άλλος αποτρέπει την απότομη συμπλοκή τους σε απότομα κατεβάσματα, ώστε να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός και να διατηρεί την πρόσφυση, χωρίς να θυσιάζει φυσικά την απαλή αίσθηση στο αριστερό χέρι. Στην ζωηρή οδήγηση συνδράμει επίσης το υψηλής αντοχής χαλύβδινο trellis πλαίσιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας αλλά και την μεγιστοποίηση της ευελιξίας της. Η Kawasaki δηλώνει πως ζυγίζει 167 κιλά κενή με ένα ρεζερβουάρ 14 λίτρων φέρνοντας το συνολικό βάρος λίγο πάνω από τα 180 κιλά πλήρης υγρών, με ύψος σέλας στα 785χλστ, καθιστώντας τη προσιτή για τους περσσότερους αναβάτες.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα πιο επιθετική σχεδίαση

Από όποια γωνία και να την κοιτάξεις, η άμεση σχέση με τα μοντέλα Ninja είναι εμφανής, με την κομψή σχεδίαση της μάσκας και τα πλαστικά της να θυμίζουν "μεγάλη" μοτοσυκλέτα κάνοντας να τον αναβάτη να νιώθει "ένα" μαζί της.
 

Ένδειξη οικονομικής οδήγησης για μεγιστοποίηση της αυτονομίας

Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση του κινητήρα, το Ζ500 μπορεί να πετύχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 3,8 λίτρων ανά 100χλμ. Η κατανάλωση όμως εξαρτάται και σε μεγάλο βαθμό από τον "καρπό" του αναβάτη, για αυτό στην LCD οθόνη της μοτοσυκλέτας ανάβει μία ένδειξή "ECO" όταν η ταχύτητα και οι περιστροφές του κινητήρα βελτιστοποιούν την εξοικονόμηση καυσίμου, έτσι ώστε ο αναβάτης να οδηγεί διατηρώντας την εν λόγω ένδειξη αναμμένη.