KTM 690 Enduro R 2021

KTM 690 SMC R 2021

KTM 690 Enduro R 2021

KTM 690 Enduro R 2021

KTM 690 SMC R 2021

KTM 690 SMC R 2021

Νέα KTM 690 SMC R και Enduro R 2021

Ανανεώσεις για τα μονοκύλινδρα μοντέλα της σειράς 690 ανακοίνωσε η KTM – Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η KTM παρουσίασε τις νέες 690 Enduro R και 690 SMC R για το 2021. Αμφότερες μοτοσυκλέτες φέρουν αλλαγές για την νέα χρονιά, κρατώντας ως κοινό παρονομαστή τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 74 ίππων και των 7,5 kgm ροπής.
 
Το 690 Enduro R αποκτά μια νέα ηλεκτρονική μονάδα ABS, που μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα μέσω διακόπτη, ακόμα και κατά την οδήγηση: Street, με λειτουργία και στους δύο τροχούς, Offroad με το ABS να απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό και ένα πλήκτρο πλήρους απενεργοποίησης του, δίπλα στον πίνακα οργάνων. Παράλληλα, έχει επαναρυθμιστεί η επεμβατικότητα του όσον αφορά τον χρονισμό ενεργοποίησης και την ισχύ.
 
Παράλληλα, το 690 Enduro R φέρει νέο πίνακα οργάνων που πλέον συμπεριλαμβάνει και στροφόμετρο αλλά και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, ενώ νέα είναι τα γραφικά στην εμφάνιση του μοντέλου.
 
Αλλαγές στο ABS φέρει και το KTM 690 SMC R, που μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 στάδια (Cornering και Supermoto) μέσω διακόπτη στα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων του Enduro μεταφέρεται και στο SMC. Παράλληλα, το SMC R φέρει πλέον νέα εμπρός δαγκάνα φρένου Brembo M 4.32 που συνεργάζεται με δίσκο 320 χιλιοστών, ενώ νέα γραφικά το κοσμούν.
 
Και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι συμβατές με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ μπορούν να ρυθμιστούν στα 35 kW ή 47,6 ίππους για οδήγηση και με το δίπλωμα A2. Το 690 Enduro R «φορά» τις αναρτήσεις WP XPLOR, ενώ στην περίπτωση του SMC R χρησιμοποιούνται οι WP APEX. Και οι δύο μοτοσυκλέτες, χρησιμοποιούν αισθητήρα κλίσης που συνεργάζεται με το ABS και το Traction Control.