To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

To Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021: Η επίσημη αποκάλυψη (+video)

Το μοναδικό X-ADV της Honda ανανεώνεται σε μεγάλο βαθμό για το 2021: Περισσότερα άλογα, εντελώς διαφορετική εμφάνιση και πολλές αλλαγές παντού. Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ριζικά ανανεώνεται το Honda X-ADV 2021, καθώς μόλις πριν λίγο η Honda παρουσίασε το νέο μοντέλο. Μεγάλες εμφανισιακές και τεχνολογικές αλλαγές το προικίζουν, οπότε ας δούμε αναλυτικά τα σημεία στα οποία το X-ADV ανανεώνεται.
 
Αρχικά, η εμφάνιση του μοντέλου είναι τελείως διαφορετική, με πιο επιθετικές και λεπτές γραμμές σε όλη του την έκταση. Πολύ διαφορετικό είναι το μούτρο του μοντέλου με μεγαλύτερα και πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα, ενώ κάθε πλαστικό τμήμα του bodywork του μοντέλου έχει αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο. Όλα τα φωτιστικά σώματα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέρας DRL ρυθμίζονται αυτόματα με βάση τον περιβάλλοντα φωτισμό, ώστε να είναι διαρκώς στην απαραίτητη ένταση.
 
Ο κινητήρας του μοντέλου συμμορφώνεται με Euro5 και χαρακτηρίζεται από αύξηση της ισχύος αλλά και του ορίου στροφών του. Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ κερδίζει 4 ίππους αγγίζοντας τους 58,6 στις 6.750 στροφές ανά λεπτό, με τον κόφτη να έχει ανέβει στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Η ροπή έχει παραμείνει στα 7 kgm, ενώ η Honda δηλώνει ότι οι 3 πρώτες σχέσεις του DCT κιβωτίου είναι κοντύτερες και οι 3 τελευταίες, μακρύτερες. Με αυτό τον τρόπο, θέλει να συνδυάσει την αίσθηση σπορ των 3 πρώτων σχέσεων, με την δυνατότητα καλύτερου cruising από 4η μέχρι 6η. Ο κινητήρας φέρει επίσης νέο χρονισμό βαλβίδων αλλαγμένο κατά 5%, με ασυμμετρική ρύθμιση  μεταξύ των δύο κυλίνδρων, ενώ φυσικά νέα είναι η εξάτμιση του μοτέρ.

 

Το γκάζι είναι τύπου Ride-by-Wire, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα και 4+1 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης κινητήρα: Standard, Sport, Rain και Gravel αλλά και την παραμετροποιήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφηση επεμβαίνει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επιλογή User να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτήτων.
 
Εργονομικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, οι αλλαγές είναι επίσης εκτενείς. Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του μια νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά την LCD του απερχόμενου μοντέλου. Σε αυτή ενσωματώνεται σύστημα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, το HSVC – Honda Smartphone Voice Control, που δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων, μουσικής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της φωνής του και την χρήση ειδικού headset. Η σέλα έχει νέο σχεδιασμό για ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, ενώ το ύψος της είναι ρυθμισμένο στα 820 χιλιοστά και το τιμόνι βρίσκεται στα 910 χιλιοστά. Κάτω από την σέλα, ο χώρος αποθήκευσης είναι φωτιζόμενος και μεγαλύτερος αγγίζοντας τα 22 λίτρα επιτρέποντας την τοποθέτηση ενός κράνους Full-Face, ενώ στην ποδιά υπάρχει ένα νέο ντουλαπάκι. Το X-ADV εξοπλίζεται και με σύστημα Smart Key, για χωρίς κλειδί ενεργοποίηση του μοντέλου και χειρισμό του Top Box.
 
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευασμένο από ατσάλι σε φιλοσοφία «διαμαντιού» και είναι ελαφρύτερο από το απερχόμενο κατά 1 κιλό, αφήνοντας περισσότερο διαθέσιμο χώρο. Μάλιστα, το μοντέλο έχει χάσει συνολικά 3 κιλά από τον προκάτοχο του με το βάρος του (γεμάτο) να φτάνει τα 236 κιλά. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Οι τροχοί (17 ιντσών εμπρός και 15 πίσω) χρησιμοποιούν ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ οι εμπρός δίσκοι φρένων έχουν διάμετρο 296 χιλιοστών και συνεργάζονται με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων.  
 
Περιμένουμε περισσότερα, για την έλευση του μοντέλου στην χώρα μας.

 

  • Stergios

    Για το x-adv έχω να πω μόνο τα καλύτερα, ως ιδιοκτήτης του αλλά και ιδιοκτήτης άλλων μηχανών και σκούτερ στο παρελθόν. Για όποιον το κρίνει από τις φωτογραφίες, αρκεί ένα test drive για να μπει επιτέλους σε μια μελλοντική πραγματικότητα και του εγγυάμαι ότι δε θα έχει οδηγήσει οτιδήποτε καλύτερο! Και το καλύτερο προφανώς δε σημαίνει γκάζια (και όπου με βρει ο Χάρος με βρήκε), αλλά οδική συμπεριφορά-άνεση-ασφαλεια- και μιξη οδηγικών στυλ (on-off, touring,street) που δε θα σταματήσεις σε οποιαδήποτε διαδρομή επειδή δε μπορεί να ακολουθήσει η οποιαδήποτε μοτοσικλέτα. Για το κιβώτιο DCT έχει μιλήσει η παγκόσμια κοινότητα οπότε δε θα πω κάτι, παρα μόνο ότι το μηχανάκι με τον καιρό "σε μαθαίνει" και προσαρμόζεται στη δική σου οδηγικη συμπεριφορά. Τώρα με όλα αυτά τα έξτρα που προστέθηκαν (riding-modes-νεα οθόνη- χαμηλότερο βάρος -περισσότερα άλογα-αλλαγή στη διάρκεια των σχέσων) και με τη νέα σχεδίαση θα είναι ακόμα καλύτερο. Τα κοντά 14κ που κοστίζει δεν είναι καθόλου λίγα αλλά είναι Honda, ειναι 100% made in Japan και αυτο που πληρώνεις αυτό αγοράζεις. Πάντα όρθιοι αδέρφια

      1
  • Ηλίας Θεοδοσιάδης

    Όμορφο αξιόλογο με ωραίες γραμμές όμως θα προτιμούσα να διορθώσουν κάτι βασικό όπως να απομονώνεται όταν θα ήταν εκτός δρόμου τα ABS φρένα του θα ήτανε βασική βελτίωση

      2
  • Φίλιππος

    Πανάκριβη η X ADV! Κρίνοντας την τελείως κυνικά δεν αξίζει τα λεφτά της, υπάρχουν αρκετές επιλογες με 3-4 χιλιαρικα λιγότερα που σε επιμέρους τομείς κάνουν τα ίδια πράγματα καλύτερα. Παρόλα αυτά πρόκειται για μια μοναδική περίπτωση διτρόχου που συνδιάζει μαγικά τους 2 κοσμους των σκούτερ και των "κανονικών" μοτοσυκλετών. Έχει χώρους, διαστάσεις, κατανάλωση, προστασία απο αέρα-βροχή ενός Mega Scooter και πλαίσιο, αναρτήσεις, κιβώτιο(όχι CVT) μοτοσυκλέτας. Προσωπικά με ελκύει η πολύ ιδιαίτερη εμφάνισή της και αν διέθετα το χωρίς αμφιβολια υψηλό κόστος κτήσης της, θα την αγόραζα χθές!

      2
  • Babis Gioulis

    Θα συμφωνήσω με την άποψη του φίλου που κρίνει τις νέες μοτοσυκλέτες άχρωμες, ανούσιες, όμοιες, και αοριστης σχεδίασης. Η τεχνολογική τους υπέροχη βέβαια είναι αδιαμφισβήτητη και δεν επιδέχεται σχεδόν καμίας κριτικής! Να θυμίσω ομως ότι αυτό συμβαίνει σε οτιδήποτε καινούργιο. Εγώ, όπως και αλλοι, του χώρου της μοτοσυκλέτας βλέπουμε τις νέες γενιές μοτοσυκλετών με αυτό το κριτήριο. Μα α... και ο πατέρας μου, το ίδιο έλεγε. Οτι οι μοτοσυκλέτες της δικής μου γενιάς είναι ...φλωρικες! Θαύμαζε όμως ότι μπορούν να ταξιδεύουν πολύ ανετωτερα, να επιταχύνουν πολύ αμεσωτερα, να τρέχουν πολύ γρηγοροτερα, κλπ κλπ. Οπότε ..αυτά έχει η εξέλιξη. Ή την δέχεσαι και προσαρμόζεσαι, ή την απορρίπτεις και κάθεσαι στα ..προηγούμενα!

      13
  • Pericles St

    Δυστυχώς δεν υπάρχει μοτοσικλέτα - μηχανή-νάκι να αγοράσεις (εκτός εαν ανέβεις τις 15,000€). οι μηχανές έχουν γίνει οι 50 παραλλαγές του μαυρο-γκρι πλαστικού με ανούσια άλογα και ματ σχεδιασμούς εκτρώματα σε συνδυασμούς custom+bober+enduro+street, όλα σε ένα. Οι πωλήσεις θα πέφτουν και θα πέφτουν συνέχεια και τα καταστήματα και οι αντιπροσωπείες θα απορούν γιατί δεν αγοράζει ο κόσμος μηχανή. η απάντηση είναι απλή: δεν υπάρχει αισθητική πια στις μηχανές δεν υπάρχει μηχανή που να την πάς για καφέ και να στρίψει κεφάλια ανδρικά και γυναικεία να την χαζεύουν . Αλήθεια τι μοτοσικλέτα είναι το X-ADV . εαν είναι να δώσω 12,000€ προτιμώ να βρώ και να αγοράσω μεταχειρισμένη την μοτοσικλέτα της φωτογραφίας , που να καίει που να χρειάζεται 2 ώρες πλύσιμο και κρέμες γυαλίσματος που να ξυπνάω και να θέλω να παω στην δουλειά μου χειμώνα καλοκαίρι και όχι μια μηχανή που όταν την παρκάρω να μην μπορώ να την βρώ γιατί θα χάνεται μέσα στο πλήθως των ματ μαυρογκρί πλαστικών.

      11