Αυτό είναι το νέο Kawasaki ZX-25R

Kawasaki ZX-25R: Ο τετρακύλινδρος επέστρεψε!

Το… άφησε να εννοηθεί και το έκανε η Kawasaki: Αυτό είναι το νέο ZX-25R και έχει τετρακύλινδρο κινητήρα 250 κυβικών! Δείτε περισσότερα.

Ιδού το νέο Kawasaki ZX-25R, που η εταιρεία του Akashi αποκάλυψε επίσημα πριν λίγες ώρες. Η νέα supersport μοτοσυκλέτα της εταιρείας επαναφέρει στο προσκήνιο, κάτι που είχε χαθεί εδώ και 30 σχεδόν χρόνια: Ο τετρακύλινδρος κινητήρας μικρού κυβισμού.

Σε μία εποχή λοιπόν που οι I4 κοντεύουν να… αφανιστούν εντελώς, η Kawasaki τον επαναφέρει σε μία σχεδόν φετιχιστική εκδοχή του: Στα 250 κυβικά, όπως πριν από 30 χρόνια, στα supersport μοντέλα που όλοι μας αγαπήσαμε μέσα από τις «παρεισαγωγές». Ας μιλήσουμε όμως λίγο πιο σοβαρά για το νέο ZX-25R.

Προς το παρόν, οι σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες γύρω από το μοντέλο αποκρύπτονται επιμελώς από την Kawasaki. Ωστόσο, πηγές από την Ινδονησία και τις γύρω χώρες, που ασχολούνται έντονα με την σκηνή αυτή, λένε ότι το ZX-25R θα ξεπερνά τις 20.000 στροφές ανά λεπτό και η ισχύς του θα είναι άνω των 50 ίππων. Κάποιοι πιο αισιόδοξοι έχουν κάνει λόγο, ακόμη και για 60 ίππους! Ο κινητήρας, αν και πιθανότατα βασισμένος σε αυτόν του ZXR250, αναμένεται να έχει σημαντικές αλλαγές, προκειμένου να παρουσιάζει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων εναρμονισμένες με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Το πλαίσιο της νέας μοτοσυκλέτας είναι τύπου trellis, από ατσάλι και θα συνεργάζεται με πιρούνι SFF-BP της Showa και οριζόντιο αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα, εντύπωση προκαλεί η χρήση μονού δισκοφρένου εμπρός, με 4πίστονη δαγκάνα (ένα αμυδρό στοιχείο, ότι ίσως το επίπεδο επιδόσεων των μοντέλων αυτών να μην φτάσει αυτές των παλιότερων I4 sportbikes). Ακόμα, δηλώνεται πως το ZX-25R θα έχει traction control, quickshifter και τουλάχιστον 2 χαρτογραφήσεις απόδοσης.

Μέχρι τώρα, οι υπάρχουσες πληροφορίες είναι λίγες και δεν αποκλείεται, το ZX-25R να απευθύνεται μόνο σε συγκεκριμένες, ασιατικές αγορές. Περιμένουμε περισσότερα. Μέχρι τότε, δείτε και ένα βίντεο για το μοντέλο, που δημοσιεύθηκε: