Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Ιδού το νέο Kawasaki Z H2 2020

Νέο Kawasaki Z H2 2020

Αποκαλυπτήρια για το νέο Kawasaki Z H2 2020 στην έκθεση του Τόκιο: Η νέα «κομπρεσοράτη» μοτοσυκλέτα της Kawasaki είναι εδώ. Δείτε περισσότερα.

Η Kawasaki, συνεπής στις δηλώσεις της μέσω των teaser τις προηγούμενες ημέρες, παρουσίασε το Z H2, την ισχυρότερη naked μοτοσυκλέτα που έχει αποκαλύψει μέχρι τώρα. Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο κινητήρα με υπερτροφοδότηση, με τον οποίο εξοπλίζει και τα άλλα μοντέλα της σειράς: Τα H2, H2R και H2 SX.

Ο τετρακύλινδρος έχει κυβισμό 998 κ.εκ. και, χρησιμοποιώντας τον μηχανικό κομπρέσορα, αποδίδει 200 ίππους και 13,8 kgm ροπής, στις 11.000 και 8.500 σαλ αντίστοιχα. Έμφαση έχει δοθεί στην απόδοση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και στον ευκολοδήγητο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η εισαγωγή και ο αγωγός αέρα για τον κομπρέσορα έχει αναβαθμιστεί, όπως επίσης και το σύστημα εξάτμισης με το μικρότερο τελικό.

Το ατσάλινο τύπου trellis πλαίσιο του Z H2 είναι σχεδιασμένο από το μηδέν και συνεργάζεται με ολοκαίνουργιο, συμβατικού τύπυ ψαλίδι αλουμινίου. Η γεωμετρία είναι ανανεωμένη, με 24 μοίρες γωνίας κάστερ και ίχνος στα 104 χιλιοστά. Με τις επιλογές αυτές, που καθιστούν την γεωμετρία κατά τι πιο γρήγορη από αυτή του H2 (που έχει 27 μοίρες κάστερ και ίχνος 103 χιλιοστά) η Kawasaki θέλει να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στην Z H2, η οποία είναι σχεδιασμένη και για καθημερινή χρήση. Το βάρος της μοτοσυκλέτας, πλήρους υγρών και έτοιμη για οδήγηση, ανέρχεται στα 239 κιλά.

Στις αναρτήσεις, συναντάμε πιρούνι τύπου BPF από την Showa εμπρός, πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ πίσω ένα αμορτισέρ Showa αναλαμβάνει τον ρόλο. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται 2 δίσκοι 290 χιλιοστών εμπρός, συνεργαζόμενοι με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες M4.32 της Brembo και αντλία Nissin. Πίσω, βρίσκουμε έναν δίσκο 226 χιλιοστών. Το σύστημα KIBS αναλαμβάνει τον ρόλο του ABS και συνεργάζεται με τον αισθητήρα IMU της μοτοσυκλέτας, επιτρέποντας φρενάρισμα υπό κλίση «μέχρι και μετά το apex», όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Kawasaki.

Στον εξοπλισμό της Z H2 περιλαμβάνονται: 4 χαρτογραφήσεις κινητήρα (Sport, Road, Rain, Rider-παραμετροποιήσιμη), 3 ρυθμίσεις απόδοσης ισχύος (98-147-200 ίπποι), σύστημα Launch Control και Traction Control, Quickshifter και Cruise Control αλλά και LED φωτισμό. Η οθόνη TFT που απεικονίζει τις ενδείξεις προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone με Bluetooth, που συνεργάζεται με την εφαρμογή «Rideology» της Kawasaki που προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων.

Περιμένουμε και περισσότερες πληροφορίες, όπως διαθεσιμότητα και τιμή.