Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

Αυτή είναι η νέα BMW R1250 GS

To νέο BMW R1250 GS

Η στιγμή της επίσημης παρουσίασης έφτασε: Αυτή είναι η νέα ενσάρκωση, του πιο σημαντικού μοντέλου όλων των εποχών, για την BMW. Απολαύστε.

Το είδαμε ως μια ματιά, στο βίντεο διαρροή που κυκλοφόρησε στο ίντερνετ πριν λίγες ημέρες. Τώρα λοιπόν η BMW αποφάσισε να προβεί και στην επίσημη αποκάλυψη: Κυρίες και κύριοι, αυτό είναι το νέο BMW R1250 GS. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με έναν καινούργιο κινητήρα και ποικίλες ακόμη αλλαγές.

Το νέο μοτέρ έχει πλέον χωρητικότητα 1.254 κ.εκ. και η ισχύς του έχει αυξηθεί, φτάνοντας τους 136 ίππους στις 7.750 σαλ και τα 14,3 kgm ροπής, διαθέσιμα από τις 6.500 σαλ.  Ο κινητήρας φέρει την τεχνολογία Shift Cam Technology, την οποία είδαμε και στο βίντεο, που χρησιμοποιεί έναν εκκεντροφόρο εισαγωγής με διπλά έκκεντρα για μεταβλητό χρονισμό και βύθιση των βαλβίδων. Επιπλέον, τα έκκεντρα εισαγωγής ρυθμίστηκαν για ασύγχρονο άνοιγμα των βαλβίδων, προκειμένου να επιτυγχάνεται καλύτερος στροβιλισμός και ανάμειξη του μίγματος. Νέο είναι το σύστημα κίνησης των εκκεντροφόρων, η εξάτμιση και τα μπεκ ψεκασμού.







Η μοτοσυκλέτα διατίθεται με δύο riding modes στον βασικό εξοπλισμό, με τις επιλογές «Dynamic», «Dynamic Pro», «Enduro» και «Enduro Pro» στον εξτρά εξοπλισμό. Τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας φέρουν έναν νέο σύστημα traction control και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα. Επιπλέον, διαθέσιμο ως πακέτο με τις προαιρετικές Riding Modes, είναι το σύστημα ABS Pro που λειτουργεί ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπο κλίση. Στον επιπλέον εξοπλισμό είναι επίσης διαθέσιμες, οι ηλεκτρονικές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Dynamic ESA «Next Generation» που αυτορυθμίζονται, ανάλογα με το φορτίο της μοτοσυκλέτας και τις συνθήκες οδήγησης.

Η νέα μοτοσυκλέτα φέρει τα LED εμπρός φωτιστικά σώματα ως βασικό εξοπλισμό, με τα φώτα ημέρας LED διαθέσιμα ως εξτρά. Η οθόνη των 6,5 ιντσών που λειτουργεί ως όργανο, είναι πλέον στάνταρ και συνδυάζεται με σύστημα επικοινωνίας με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη και το γνωστό πλέον περιστροφικό πολυχειριστήριο στο αριστερό γκριπ, από το οποίο ο αναβάτης χειρίζεται τα επιμέρους μενού. Επιπλέον, στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει σύστημα κλήσης εκτάκτου ανάγκης, το οποίο ειδοποιεί τηλεματικά τις υπηρεσίες βοήθειας, σε περίπτωση ατυχήματος.





Περιμένουμε και περισσότερες πληροφορίες. Προς το παρόν, απολαύστε.