net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Περπατώ εις το δάσος όταν ο Λύκος είναι εδώ.

Δύο μάτια απειλητικά καθαρίζουν ό,τι κινείται.

Η σφραγίδα της El Solitario είναι πάντοτε χαρακτηριστική.

Τι γυρεύει ένα XJR1300 στο δάσος;

Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πια XJR μόνο στο όνομα.

Η τετραπλέτα της Lectron σχεδιάστηκε ειδικά για αυτό το XJR.

Φτιαγμένο με τα καλύτερα συστατικά από όλον τον κόσμο. Τετραπίστονη ISR πίσω παρακαλούμε!

Βγάζει μάτια, δεν παίζουμε.

Αλουμινένια καπάκια κινητήρα της γαλλικής EMD, σύντομα και για τα μοντέλα παραγωγής.

Η Κοκκινοσκουφίτσα δεν είχε ποτέ να αντιμετωπίσει τέτοια θηρία.

Το μόνο που θα δει όποιος τολμήσει να στηθεί δίπλα του.

Ο Λύκος καλπάζει.

Yamaha XJR1300 Yard Built: Big Bad Wolf

Καλωσορίστε τον κακό τον λύκο, ένα πολύ περιποιημένο XJR1300 για να γιορτάσει τα 20 χρόνια του τετρακύλινδρου θηρίου με ένα custom σχέδιο που θα μπορούσε να λέγεται και Γκοτζίλα.

 
Παραδοσιακά τα XJR δε ζουν στα δάση, μα για το συγκεκριμένο ας κάνουμε μια εξαίρεση. Κατασκευασμένο από την ισπανική εταιρεία El Solitario που φημίζεται για τις κάθε άλλο παρά συμβατικές της κατασκευές, κατά παραγγελία της Yamaha που ήθελε να γιορτάσει τα 20χρονα του XJR1300 υπό την αιγίδα της Yard Built οικογένειας, το Μεγάλος Κακός Λύκος είναι όνομα και πράγμα.
Ξεκινάμε λοιπόν από το πλάνο των Ισπανών που ήταν ένα αγωνιστικό dragster με στόχο να κερδίσει στο φθινοπωρινό φεστιβάλ Glemseck της Γερμανίας τον πρωταθλητή της ευθείας, ένα BMW με αγωνιστικό κινητήρα R100RS και μια μπουκάλα NOS για να νοστιμίσει. Προφανώς το XJR ήθελε δουλειά.

Η El Solitario παρέδωσε μαθήματα αδυνατίσματος, φτάνοντας το XJR από τα 245 στα 183 κιλά! Στη συνέχεια ο κινητήρας πέρασε ένα ενδελεχές blueprinting, οι κεφαλές από ροϊκή επεξεργασία και στο τέλος αυξήθηκε η συμπίεση από 9,7 στο 10,7:1. Νέο σχήμα στους θαλάμους καύσης, νέες ζώνες σύνθλιψης του καυσίμου, ενισχυμένες μπιέλες και επαναζυγισμένος στρόφαλος.

Μια τετράδα κραμπυρατέρ Lectron 42 εξελίχθηκαν ειδικά για το συγκεκριμένο XJR1300 με μια επίσης ειδική ηλεκτρονική της Dynatek για τη μπαγκέτα του μαέστρου. Η ισχύς του έχει αισίως φτάσει στους 148 ίππους, οι οποίοι με αυτό το βάρος αλλάζουν εντελώς τους κανόνες του παιχνιδιού. Προσθέστε τώρα και ανθρακονημάτινους τροχούς της Dymag, τιμονόπλακες και εξαπίστονες δαγκάνες της ISR, ψαλίδι της Over και μια ελεύθερη εξάτμιση τιτανίου της ιαπωνικής Asahina Racing για να αντιληφθείτε πως αυτό το XJR έχει πολλά περισσότερα από απλώς την περίεργη εμφάνιση που σχεδίασε η El Solitario.

Το θηρίο πήγε κανονικά στο Glemseck και κατατρόπωσε τον αντίπαλό του. Η ρεβάνς λογίζεται για του χρόνου στο ίδιο φεστιβάλ, όπου ως τότε οι κάτοχοι των XJR θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν διάφορα από τα περιφερειακά καλούδια που φορά ο Κακός ο Λύκος, μιας και οι συνεργαζόμενες εταιρείες τα σχεδίασαν με τη λογική να ταιριάζουν και στο στοκ μοντέλο. Το blueprinting δικό σας πάντως.

Δείτε περισσότερα και απολαύστε στο παρακάτω βίντεο:


 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ