LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Μεσαία Adventure A κατηγορίας με την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα

Διαβάστηκε από 2.525 αναγνώστες (03/12/2025)
Τα 900 κυβικά που έχουμε σαν μέσο όρο στο συγκεκριμένο συγκριτικό, δεν παραπέμπουν ακριβώς σε «μεσαία» κατηγορία, ωστόσο αυτό είναι  γεγονός,  κυρίως λόγω του  όλο και αυξανόμενου κυβισμού στους κινητ

Τα 900 κυβικά που έχουμε σαν μέσο όρο στο συγκεκριμένο συγκριτικό, δεν παραπέμπουν ακριβώς σε «μεσαία» κατηγορία, ωστόσο αυτό είναι  γεγονός,  κυρίως λόγω του  όλο και αυξανόμενου κυβισμού στους κινητήρες.

Πρώτο φρενάρει το Norden 901, το μόνο κάτω από 40 μέτρα.
Το γρηγορότερο 0-100χλμ/ω για το Norden 901 με 3.6 δευτερόλεπτα.
Πιο οικονομική κατανάλωση από το CFMOTO στα 4.8 λίτρα.
Τiger 900 RALLY PRO, το μόνο τρικύλινδρο της παρέας.

mototriti Team

Πρώτο φρενάρει το Norden 901, το μόνο κάτω από 40 μέτρα.

Μάρκα Τιμή Αρ. Κυλίνδρων Τροχός εμπρός 0 - 100 Km/h (sec.) 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Κατανάλωση
HUSQVARNA NORDEN 901 16.690  2 21 3,6 39,9 6
KTM 890 ADVENTURE  15.780  2 21 3,9 42 5,2
CFMOTO 800 MTX 9.690  2 21 4 42,9 4,8
BMW F 900 GS 14.500  2 21 3,9 44 5,1
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO 17.490  3 21 3,9 44 5,2
 Τα 900 κυβικά που έχουμε σαν μέσο όρο στο συγκεκριμένο συγκριτικό, δεν παραπέμπουν ακριβώς σε «μεσαία» κατηγορία, ωστόσο αυτό είναι  γεγονός,  κυρίως λόγω του  όλο και αυξανόμενου κυβισμού στους κινητήρες. Αυτές οι μοτοσυκλέτες δείχνουν ένα κομμάτι της «προσωπικότητας» τους με τον μπροστινό τροχό των 21 ιντσών - να καλεί τον αναβάτη για εκτός δρόμου περιπέτεια, παράλληλα όμως ο κυβισμός τους επιτρέπει τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων. Και στις δύο περιπτώσεις, τα δυνατά φρένα είναι χαρακτηριστικό που πάει χέρι-χέρι, τόσο με τη διασκέδαση όσο και με την ασφάλεια. ΓιΆ αυτό το λόγο επιλέξαμε  τα πέντε καλύτερα Adventure A κατηγορίας με τροχό 21 ιντσών και το καλύτερο φρενάρισμα. Πρώτο στις μετρήσεις μας κατατάσσεται το Husqvarna  Nodren 901, που ακινητοποιήθηκε διανύοντας απόσταση 39.9m . Ακολουθεί το KTM 890 ADVENTURE  με μέτρηση στα 42m και με μικρή διαφορά έρχεται το CFMOTO 800 MTX στα 42.9m. BMW F 900 GS και Triumph Tiger 900 Rally Pro είναι στην ίδια θέση, στα 44m.
 

Το γρηγορότερο 0-100χλμ/ω για το Norden 901 με 3.6 δευτερόλεπτα.

Ο παράγοντας της επιτάχυνσης είναι σίγουρα συνδεδεμένος με το «παιχνίδι» στη μοτοσυκλέτα, ταυτόχρονα όμως αποτελεί και ένα σημαντικό στοιχείο πρακτικότητας. Σε ένα μεγάλο ταξίδι για παράδειγμα – όπου το βάρος της μοτοσυκλέτας μπορεί να είναι αυξημένο λόγω αποσκευών, ο αναβάτης πρέπει να νιώθει σιγουριά όταν χρειαστεί να ανοίξει το γκάζι για μια προσπέραση. Εδώ λοιπόν, στη μέτρηση 0-100χλμ/ω, βρίσκουμε και πάλι στην κορυφή το Norden 901 στα 3.6 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια το βάθρο γεμίζει με τρία μοντέλα να βρίσκονται στη δεύτερη θέση αφού KTM 890 ADVENTURE , BMW F 900 GS και Triumph Tiger 900 RALLY PRO μετρήθηκαν στα 3.9 δευτερόλεπτα. Τέλος, με πολύ μικρή διαφορά έρχεται το CFMOTO 800 MTX  στα 4 δευτερόλεπτα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πιο οικονομική κατανάλωση από το CFMOTO στα 4.8 λίτρα.

Είτε κάνουμε μια μεγάλη διαδρομή στην οποία διατηρούμε σταθερή ταχύτητα για ώρα, είτε μια πιο σύντομη βόλτα γα να «ξεμουδιάσουμε» λίγο παρέα με τη μοτοσυκλέτα μας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα περάσουμε από το βενζινάδικο. Το ζήτημα όμως είναι πόσο συχνά θα χρειαστεί να το κάνουμε. Η κατανάλωση για τις μοτοσυκλέτες που έχουμε επιλέξει κινείται στα προβλεπόμενα για την κατηγορία επίπεδα, με το μέσο όρο να βρίσκεται κοντά στα 5l/100χλμ. Πρώτο στη λίστα με τη χαμηλότερη κατανάλωση βρίσκεται το CFMOTO 800MTX με 4.8l και ακολουθεί το BMW F 900 GS στα 5.1l. Με ελάχιστη διαφορά  έρχονται Triupmh Tiger 900 RALLY PRO και KTM 890 ADVNETURE  με κοινή κατανάλωση στα 5,2l , ενώ τέλος, το Husqvarna Norden 901 με 6l.

Τiger 900 RALLY PRO, το μόνο τρικύλινδρο της παρέας.

Σε μια κατηγορία όπου σχεδόν όλες οι εταιρίες επιλέγουν να χτίσουν τις μοτοσυκλέτες τους γύρω από δικύλινδρους κινητήρες , μιας και φαίνεται να είναι  η αποδοτικότερη λύση για ροπή στα χαμηλά και απόδοση στα ψηλά, η Triumph κάνει τη διαφορά εξοπλίζοντας το Tiger 900 RALLY PRO με τρικύλινδρο κινητήρα. Σύμφωνα με την εταιρία, η επιλογή αυτή γίνεται προκειμένου να επιτυγχάνεται η επιθυμητή απόδοση της ροπής σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών από αυτό που προσφέρουν οι δυο κύλινδροι.  Το μόνο σίγουρο είναι ότι για κάθε αναβάτη, υπάρχουν λειτουργίες που ταιριάζουν λιγότερο ή περισσότερο στο κάθε στυλ οδήγησης, συνεπώς το καλύτερο- και πιο διασκεδαστικό- που έχει να κάνει, είναι να δοκιμάζει.