Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB 41 χιλιοστών, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin. Οι SpinForged τροχοί έχουν αυξημένη ακαμψία χάρη στο διαφορετικό πάχος του στεφανιού, ενώ

Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB 41 χιλιοστών, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin. Οι SpinForged τροχοί έχουν αυξημένη ακαμψία χάρη στο διαφορετικό πάχος του στεφανιού, ενώ τα ελαφρύτερα ελαστικά Bridgestone Battlax T32 sport Touring έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το νέο Tracer.

Το αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox έχει δεχθεί ορισμένες βελτιώσεις για ενίσχυση της σταθερότητας, ενώ το υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 150 γραμμάρια και μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά προς όφελος της άνεσης οδηγού και συνεπιβάτη. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό ώστε να τις προσαρμόσεις σύμφωνα με το οδηγικό σου στυλ. Στα φρένα δεν υπήρξαν αλλαγές. Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin με δίσκους 298 χιλιοστών εμπρός και δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 245 χιλιοστών πίσω, συνεργάζονται με δικάναλο ABS. Αυτό που άλλαξε είναι οι SpinForged τροχοί που μέσω της διαδικασίας χύτευσης έχουν αυξήσει την ακαμψία τους χάρη στο διαφορετικό πάχος του στεφανιού. Τα ελαστικά Bridgestone Battlax T32 sport Touring έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το νέο Tracer. Είναι ελαφρύτερα κατά 200 γραμμάρια μπροστά και 300 γραμμάρια πίσω με αντίστοιχα οφέλη στο χειρισμό λόγω μειωμένου μη αναρτώμενου βάρους, ενώ το συνολικό βάρος του νέου Tracer φτάνει τα 219 κιλά στη χειροκίνητη έκδοση (221 με Y-AMT)  πλήρες υγρών.

Σελίδα 1Yamaha Tracer 9 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST BUY