Γνώριμη η εικόνα στους διακόπτες.

Γνώριμη η εικόνα στους διακόπτες.

Aνετη και ευρύχωρη η σέλα του οδηγού, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον συνεπιβάτη που θα δυσκολευτεί κυρίως λόγω των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ.

Aνεση - Εργονομία

Μπορεί η κατηγορία να μην φημίζεται για την άνεσή της, όμως το MT-10 θα εκπλήξει ευχάριστα αυτόν που θα βρεθεί στη σέλα του, η οποία είναι αρκετά ευρύχωρη διαθέτοντας το απαραίτητο αφρώδες. Το ύψος της βρίσκεται στα 825χιλ από το έδαφος πράγμα που σημαίνει ότι τα περισσότερα αναστήματα δεν θα δυσκολευτούν να πατήσουν τα πόδια τους στο έδαφος, κάτι που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή μετακίνηση. Το σώμα τοποθετείται σε αρκετά όρθια στάση με μια ελαφριά κλίση προς τα εμπρός που συμβάλλει στην σπορ οδήγηση, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε ιδανική απόσταση για τα χέρια, χωρίς φυσικά να επιβαρύνονται οι καρποί όπως σε μια superbike. Η θέση οδήγησης σε κάνει να αισθάνεσαι γρήγορα οικεία, αφού δεν υπάρχει τίποτα που να ξενίζει. 


Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη οθόνη LCD με κάθε απαραίτητη πληροφορία, θα θέλαμε όμως και η βασική έκδοση να εξοπλίζεται με την έγχρωμη  TFT οθόνη της έκδοσης SP. Οι διακόπτες είναι λειτουργικοί και εναλλάσσουν τις ενδείξεις της οθόνης χωρίς να χρειάζεται να απομνημονεύσεις  πολύπλοκα μενού, ενώ  ανάμεσα τους θα αντικρίσεις  και αυτόν του cruise control το οποίο όσο και αν ακούγεται παράταιρο για ένα streetfighter, θα φανεί χρήσιμο στις μεγάλες διαδρομές. Σε αυτές τις συνθήκες ο μόνος που θα παραπονεθεί θα είναι ο συνεπιβάτης, καθώς η σχετικά μικρή σελά συνδυάζεται με ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ που δημιουργούν έντονες γωνιές για τα γόνατα.  
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ