• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάτω από την επένδυση υπάρχουν αναμονές για τοποθέτηση ακουστικών συστήματος ενδοεπικοινωνίας.

Αεροδυναμικός και σπορ σχεδιασμός.

Ο εμπρός αεραγωγός στέλνει αέρα στην εσωτερική μεριά της ζελατίνας.

Ο μηχανισμός προσφέρει πολύ καλή κλιμάκωση και αίσθηση κατά το άνοιγμα και το κλείσιμο της ζελατίνας.

100% αντιανεμικό υποσιάγωνο πλήρους κάλυψης τύπου neoprene.

Το βάρος του είναι 1.430 γραμμάρια.

Πλήρως αφαιρούμενη εσωτερική επένδυση υψηλής ποιότητας.

Test YOHE 977 G08: Ο ορισμός του value for money

EPS 5 διαφορετικών πυκνοτήτων, πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και κορυφαία σχέση ποιότητας – τιμής. Το 977 G08 της Yohe επαναπροσδιορίζει τα sport – touring κράνη.

Τιμές:
Η YOHE έκανε πριν λίγους μήνες δυναμική είσοδο στην Ελληνική αγορά μέσω της ΜΟΤΟ ΠΗΓΑΣΟΣ Ι. Π. ΚΕΪΣΟΓΛΟΥ, η οποία ανέλαβε την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των κρανών της στη χώρα μας. Η πρώτη επαφή μας με την εταιρεία έγινε με το ανοιγόμενο 935 SV, το οποίο μας εντυπωσίασε με την ποιότητα κατασκευής του, την άνεση και την πρακτικότητα, τα οποία σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα προσιτή τιμή του, το καθιστούν μια πολύ δυνατή επιλογή για καθημερινή χρήση.  Αυτή τη φορά στα χέρια μας έφτασε το full face 977 G08, επίσης με εντυπωσιακή λίστα τεχνικών χαρακτηριστικών. Θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων;

Εξωτερικό κέλυφος από πρωτογενή ABS και EPS πέντε διαφορετικών πυκνοτήτων για ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς.


Ο εμπρός αεραγωγός στέλνει αέρα στην εσωτερική μεριά της ζελατίνας.

Ο εμπρός αεραγωγός στέλνει αέρα στην εσωτερική μεριά της ζελατίνας.

Η YOHE HELMETS δεν είναι χθεσινή καθώς από το 1993 κατασκευάζει κράνη υψηλών προδιαγραφών και μάλιστα παράγει κράνη για λογαριασμό πολλών γνωστών εταιρειών, οι οποίες στη συνέχεια τα μετονομάζουν και τα διαθέτουν στην αγορά με το δικό τους λογότυπο χωρίς καμία τροποποίηση των προδιαγραφών ή των χαρακτηριστικών τους. Το 977 G08 είναι ένα full face κράνος σχεδιασμένο για sport touring χρήση με εξωτερικό κέλυφος κατασκευασμένο από πρωτογενή ABS υψηλής αντοχής με πρόσθετα ελεγχόμενης σκληρότητας. Καθώς προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις, έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην αεροδυναμική και για τον λόγο αυτό έχει εξελιχθεί σε προσομοιωτή αεροδυναμικής σήραγγας. Διαθέτει εμφανή κανάλια που διοχετεύουν τον αέρα στο πίσω μέρος, όπου το κέλυφος σχηματίζει μια αεροτομή. Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ σταθερό κράνος στα πολλά χιλιόμετρα που δεν κουράζει, ούτε ενοχλεί με στροβιλισμούς και αεροδυναμικούς θορύβους.
 Ένα από τα μεγαλύτερα ίσως προσόντα το είναι το εσωτερικό κέλυφος που είναι από EPS (πολυστερίνη) πέντε διαφορετικών πυκνοτήτων, ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη απορρόφηση των δυνάμεων της κρούσης, όταν πολλοί κορυφαίοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν EPS τριών πυκνοτήτων. Το 977 G08 είναι εφοδιασμένο με αντιχαρακτική ζελατίνα πάχους 2,2 χιλιοστών, κατασκευασμένη από αεροπορικού τύπου πολυμερές για μεγάλη αντοχή στην κρούση. Έχει εξαιρετική διαύγεια, χωρίς αντανακλάσεις και προσφέρει πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ προστατεύει από τη UV ακτινοβολία. Έχει 2 “γλωσσάκια” για να μπορείς εύκολα να την ανοιγοκλείνεις με το δεξί ή με το αριστερό χέρι, ενώ το κούμπωμα στο κέντρο της, αποτρέπει το τυχαίο άνοιγμα σε υψηλές ταχύτητες. Διαθέτει αναμονές για αντιθαμβωτική μεμβράνη Pinlock και ο μηχανισμός ολόπλευρης κίνησης επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεσή της χωρίς εργαλεία, ενώ φροντίζει και για τη σωστή στεγανοποίηση στη σταθερή περιμετρική τσιμούχα τύπου φούσκας. Καθώς πρόκειται για κράνος τουριστικής χρήσης, θα θέλαμε ιδανικά και εσωτερική φιμέ ζελατίνα, αλλά στον κατάλογο των έξτρα υπάρχει φιμέ ζελατίνα για όσους θέλουν να αντικαταστήσουν τη διάφανη, με κόστος μόλις 16 ευρώ.

Δυναμικό σύστημα αεραγωγών, αφαιρούμενη επένδυση και αναμονές για ενδοεπικοινωνία.

Ο μηχανισμός προσφέρει πολύ καλή κλιμάκωση και αίσθηση κατά το άνοιγμα και το κλείσιμο της ζελατίνας.

Ο μηχανισμός προσφέρει πολύ καλή κλιμάκωση και αίσθηση κατά το άνοιγμα και το κλείσιμο της ζελατίνας.


Το Ευρωπαϊκό οβάλ φροντίζει για την απροβλημάτιστη εφαρμογή, ενώ η αντιβακτηριδιακή 3D Soft εσωτερική επένδυση προσφέρει άνεση ανεξάρτητα από τη διάρκεια της διαδρομής. Στερεώνεται με κουμπιά και Velcro, οπότε μπορεί μέσα σε δευτερόλεπτα να αφαιρεθεί για να πλυθεί η να αντικατασταθεί αν χρειάζεται. Μάλιστα η αντικατάσταση όλου του σετ (μάγουλα και άνω τμήμα) κοστίζει 23 ευρώ, ανεξάρτητα από το μέγεθος του κράνους. Κάτω από την επένδυση υπάρχουν αναμονές για τοποθέτηση των ακουστικών κάποιου συστήματος ενδοεπικοινωνίας.
Δεν διαθέτει επιρρίνιο, αλλά ο αεραγωγός στο πιγούνι διοχετεύει τον αέρα στην εσωτερική μεριά της ζελατίνας μειώνοντας έτσι το θάμπωμα. Ένας ακόμα αεραγωγός υψηλής παροχής υπάρχει στο πάνω μέρος και είναι φυσικά ρυθμιζόμενος, ενώ ο ζεστός αέρας από 2 αεραγωγούς απορροής στο πίσω μέρος. Το βάρος του σύμφωνα με τη ζυγαριά ακριβείας μας είναι  1.430 γραμμάρια νούμερο απόλυτα φυσιολογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το κλείσιμό του γίνεται με ατσάλινο μικρομετρικό κούμπωμα ταχείας ασφάλισης – απασφάλισης πολλαπλών θέσεων και διαθέτει 100% αντιανεμικό υποσιάγωνο πλήρους κάλυψης τύπου neoprene. Συνοδεύεται από πουγκί φύλαξης και μεταφοράς.

Η άποψή μας
Με κόστος μόλις 80 ευρώ, το 977 G08 αποτελεί μια εξαιρετικά ανταγωνιστική επιλογή με χαρακτηριστικά, προδιαγραφές και ποιότητα αντιστρόφως ανάλογα της χαμηλής τιμής του. Παρέχεται με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών, ενώ υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα όλα τα ανταλλακτικά και αξεσουάρ που μπορεί να χρειαστείς
 
Επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα Moto Πήγασος
Διαθέσιμο από επιλεγμένους συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα
Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 26
Τηλ: 210 4221060
www.motopegasus.com

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »