Το λογότυπο του Ινδιάνου στο καπάκι του μοτέρ υποδηλώνει την αγριεμένη φύση του. 123 ίπποι και 12 κιλά ροπής εκτοξεύουν τις επιδόσεις του FTR 1200.

    Κινητήρας

    Ο θηριώδης υγρόψυκτος κινητήρας των 1203 κυβικών εκατοστών είναι δικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών και δύο εκκεντροφόρους σε κάθε κεφαλή. Είναι 8-βάλβιδος με υψηλή συμπίεση που φτάνει στο 12.5:1, ενώ διαθέτει δύο αδηφάγα σώματα ψεκασμού 60 χιλιοστών της Mikuni.  123 ολοζώντανοι ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και 12,2 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. αναβλύζουν από τα σωθικά του, χωρίς την ύπαρξη κάποιου συστήματος πρόσφυσης για να τα τιθασεύσει. Το γκάζι είναι ride by wire αλλά δεν υπάρχουν χάρτες απόδοσης ούτε traction control στην βασική έκδοση. Τα παραπάνω αποτελούν μέρος του εξοπλισμού των πιο ακριβών εκδόσεων. Ένας συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση φροντίζει ώστε να είναι ομαλή η μετάδοση μέσω του 6-τάχυτου  κιβωτίου. Η μέση κατανάλωση των 6,5 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα είναι λογική τιμή αν αναλογιστούμε τα κυβικά που έχουν να ταΐσουν, όμως αν είστε συνεχώς με το γκάζι ανοιχτό, ο ανεφοδιασμός θα έρθει αρκετά γρήγορα, δεδομένης και της σχετικά μικρής χωρητικότητας των 13 λίτρων του ρεζερβουάρ.    
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ