Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών που προσθέτει (και) σε εμφάνιση.

Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών που προσθέτει (και) σε εμφάνιση.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο φροντίζει για την ακαμψία και την ομοιογένεια του συνόλου σε οποιαδήποτε ταχύτητα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά και κεντρικά τοποθετημένο μονό αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και δίνει διαδρομή 51 χιλιοστά. Την πέδηση του TRK 251 έχουν αναλάβει ένας δίσκος «μαργαρίτα» 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 240 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η Benelli παραδοσιακά εξοπλίζει τα μοντέλα της με ποιοτικά ελαστικά της Metzeler και το μικρό adventure δεν αποτελεί εξαίρεση με τις αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών να φορούν τα Sportec M5 σε διάσταση 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Πρόκειται, όμως, για ένα καθαρά ασφάλτινο ελαστικό, οπότε αν θέλετε να κινηθείτε με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο χώμα, θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα πιο κατάλληλο σετ ελαστικών. Το βάρος του TRK 251 ανακοινώνεται στα 153 κιλά χωρίς υγρά.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Test: Benelli TRK 251
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7H άποψή μας

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.