Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό

Με χαμηλό βάρος, υψηλά επίπεδα άνεσης, μελετημένη αεροδυναμική και εσωτερική φιμέ ζελατίνα, το Airoh Matryx θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

Δοκιμάζουμε το full face κράνος Airoh Matryx

Η Ιταλική Airoh δημιουργήθηκε το 1997 και ο στόχος ήταν ξεκάθαρος από την αρχή. Να μπορεί κάθε αναβάτης να απολαμβάνει ποιότητα και αποτελεσματικότητα αντίστοιχη με αυτή που απολαμβάνουν οι αγωνιζόμενοι, αλλά σε πιο προσιτή τιμή. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας υλικά με την έρευνα, την ανάπτυξη, την κατασκευή και τον ποιοτικό έλεγχο να γίνεται από την ίδια την Airoh. Σήμερα η γκάμα της μπορεί να καλύψει κάθε αναβάτη, καθώς περιλαμβάνει full face, ανοιγόμενα, jet, on-off, καθώς και αγωνιστικά κράνη για enduro και motocross. Μια από τις νεότερες προσθήκες στον κατάλογό της είναι το Matryx, που παραλάβαμε από το Moto Market.

1540 γραμμάρια σε Medium μέγεθος

Το Matryx είναι ένα full face κράνος με εξωτερικό κέλυφος σε δυο μεγέθη κατασκευασμένο από HPC, ένα σύνθετο υλικό υψηλής αντοχής που διακρίνεται για το χαμηλό του βάρος. Αυτό είναι κάτι που αντιληφθήκαμε με το που βγάλαμε το κράνος από το κουτί του, καθώς καταλαβαίνεις άμεσα ότι είναι ελαφρύ και αυτό επιβεβαιώθηκε και από τη ζυγαριά που έδειξε 1540 γραμμάρια σε Medium μέγεθος. Από τα χέρια μας περνούν πολλά κράνη και σπάνια βλέπουμε τόσο ελαφριά full face που καλύπτουν τις ECE 22.06 προδιαγραφές. Όπως το Connor που είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα, έτσι και το Matryx είναι εξελιγμένο σε αεροσήραγγα και οι γραμμές του είναι «λείες» και καθαρές, με το πίσω μέρος να στενεύει και να χαμηλώνει. Η υψηλή αεροδυναμική απόδοση σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος συνθέτουν ένα κράνος ιδανικό για τουριστική χρήση και μεγάλες αποστάσεις, αφού δεν κουράζει στις μεγάλες ταχύτητες και προσφέρει καλή ηχομόνωση. Είναι διαθέσιμο σε μεγέθη από XS έως XXL και εκτός από την έκδοση Nytro που βλέπετε στις φωτογραφίες υπάρχουν πολλά ακόμη σχέδια και χρώματα.

Εσωτερική φιμέ ζελατίνα

Η μεγάλων διαστάσεων διάφανη ζελατίνα προσφέρει πολύ καλό οπτικό πεδίο και διαθέτει αναμονές για αντιθαμβωτική μεμβράνη Pinlock, η οποία περιλαμβάνεται στη συσκευασία. Το θάμπωμα βέβαια σπάνια θα προβληματίσει τον αναβάτη αφού ο μηχανισμός επιτρέπει στη ζελατίνα να μείνει λίγο ανοιχτή, αν και σε αυτή την περίπτωση παρατηρήσαμε ένα μικρό σφύριγμα από τους στροβιλισμούς του αέρα. Ασφαλίζει κεντρικά και πατάς ένα εύχρηστο κουμπί για να ανοίξει, ενώ για την αφαίρεσή της δεν χρειάζονται εργαλεία. Το Matryx όμως διαθέτει και δεύτερη εσωτερική φιμέ ζελατίνα που χειρίζεσαι από μοχλό στην αριστερή πλευρά. Είναι αποτελεσματική στον ήλιο, αφού κατεβαίνει χαμηλά, ενώ στην πάνω θέση ασφαλίζει αποτρέποντας έτσι το τυχαίο κατέβασμα σε κάποιο έντονο τράνταγμα.   
 

Αναμονές για σύστημα ενδοεπικοινωνίας

Ακολουθώντας τα υψηλά στάνταρ της όλης κατασκευής, η εσωτερική επένδυση δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης με τα μαξιλαράκια να έχουν αφρώδες ιδανικής πυκνότητας προσφέροντας άνεση ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση. Δεν μένει όμως μόνο στην άνεση, αλλά συμβάλει και στην ασφάλεια χάρη στην τεχνολογία ASN που επιτρέπει στα δυο εξωτερικά τοιχώματα της επένδυσης μετακινούνται ελαφρώς διασκορπίζοντας έτσι πιο αποτελεσματικά την ενέργεια της κρούσης μειώνοντας έτσι τις δυνάμεις που φτάνουν στο κεφάλι του αναβάτη. Είναι πλήρως αφαιρούμενη και διαθέτει σύστημα ταχείας απελευθέρωσης σε περίπτωση ατυχήματος. Κάτω από την επένδυση υπάρχουν αναμονές για σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αφού το Matryx διαθέτει υποδοχές για ακουστικά, μικρόφωνα, αλλά και τα απαραίτητα κανάλια για καλώδια. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στο σύστημα εξαερισμού και έχουμε ρυθμιζόμενους αεραγωγούς στο πιγούνι και το μέτωπο οι οποίοι είναι όμορφα ενσωματωμένοι στο κέλυφος και τους χειρίζεσαι εύκολα ακόμα και με χοντρά γάντια. Το κλείσιμό του γίνεται με DD Ring, όπως στα αγωνιστικά κράνη.  

Συνέχεια του άρθρου >>>
Μάθετε περισσότερα >>>
MOTO MARKET A.E.
Θησέως 25, 17671, ΑΘΗΝΑ