To Piaggio Medley ήταν ήδη ένα πολύ ολοκληρωμένο scooter, που ικανοποιούσε στο ακέραιο την αποστολή του. Τώρα, είναι ακόμα καλύτερο. Η Piaggio προίκισε το μεσαίο μοντέλο της γκάμας της με στοιχεία που το εκμοντέρνισαν σημαντικά, το έκανε ισχυρότερο, διατηρώντας όμως τα βασικά δυνατά του σημεία: Την πολυτελή κατασκευή, τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους και και την premium ποιότητα κύλισης. Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις μας από το μοντέλο ήταν παραπάνω από ικανοποιητικές και το Medley δείχνει ικανό να επαναλάβει την επιτυχία του. Πως θα ανταποκριθεί στα ελληνικά δεδομένα; Μείνετε συντονισμένοι, για την πλήρη δοκιμή...
Ευχαριστούμε το κατάστημα Μπαξεβάνης Moto για τον εξοπλισμό αναβάτη
Κράνος: Nolan N40-5
Μπουφάν: T-UR J-One
Γάντια: Tucano Urbano Zeus Winter
Piaggio Medley (S) 125 | Piaggio Medley (S) 150 | |
Κινητήρας | ||
Τύπος | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 | 155,2 |
Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.) | 52x58,7 | 58x58,7 |
Συμπίεση (:1) | ||
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 15/9.000 | 16,5/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) | 1,2/6.500 | 1,5/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 7 | |
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα | ||
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς σωληνωτό | |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | Πιρούνι 33 χλστ. | |
Διαδρομή (χλστ.) | 88 | |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ, ΠΕ | |
Διαδρομή (χλστ.) | 76 | |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/260, 2Ε, ABS | |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, 2Ε, ABS | |
Τροχοί-ελαστικά | ||
Ελαστικό Ε | 100/80-16 | |
Ελαστικό Π | 120/70-14 | |
Διαστάσεις-βάρος (χλστ.) | ||
Μήκος | Δ/Α | |
Πλάτος | Δ/Α | |
Μεταξόνιο | 1.395 | |
Ύψος σέλας | 799 | |
Βάρος κενό (κιλά) | 136 | |
Εξοπλισμός | ||
ABS/Ρυθμ. | Ν/Ο | |
Traction Control/Ρυθμ. | Ο/Ο | |
Στροφόμετρο | Ν | |
Immobilizer | Ν | |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν | |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |
Ένδειξη θερμοκρασίας | Ν | |
Θερμ. Περιβάλλοντος | Ν | |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Ο/Ο | |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο | |
Πλάγιο σταντ | Ν | |
Κεντρικό σταντ | Ν | |
Χειρολαβές/Σχάρα | Ν/Ο | |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ο/Ν |
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Vespa Officina 8: Η πιο αυθεντική Vespa επιστρέφει από το εργαστήριο των θαυμάτων
Οικονομική εναλλακτική στη Vespa: Νέο Piaggio Medley 200 με 18 ίππους
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.