Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
  • Moto Guzzi V7 Special Edition - Test

Moto Guzzi V7 Special Edition - Test

Νέος κινητήρας βελτιωμένης απόδοσης και σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο σχεδίασης και οδικής συμπεριφοράς χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά V7, με την έκδοση Special Edition να αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο τον εμβληματικό ρετρό χαρακτήρα που αποπνέει μια γνήσια Moto Guzzi.

Τιμή: 10.590 ευρώ

+: εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, οδηγικός χαρακτήρας
-: δυσκολία εύρεσης νεκράς

56 χρόνια έχουν περάσει από το 1967, τότε που το πρώτο V7 των 703 κ.εκ. παρουσιάστηκε, λανσάροντας τον –σήμα κατατεθέν- εγκάρσιο V2 κινητήρα της Moto Guzzi στην αγορά. Ήταν η πρώτη ιταλική μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού, κατασκευασμένη από τον Julio Cesare Carcano, και αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην γκάμα της. Η επιτυχία του εκτόξευσε και την εικόνα της Moto Guzzi και γι`αυτό το λόγο οι Ιταλοί το αντάμειψαν με μια πλειάδα εκδόσεων και ανανεώσεων τα χρόνια που ακολούθησαν. Πλέον, φτάνοντας στο 2023, το V7 ενσαρκώνει όχι μόνο την αισθητική, αλλά και τη φιλοσοφία οδήγησης του παρελθόντος, ενώ η ισχυρότερη προσωπικότητα της Special Edition έκδοσης εκφράζει μια πιο ασυμβίβαστη πλευρά του εαυτού της.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά