LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Μεσαία Adventure Α2 κατηγορίας με 21 ίντσες τροχό εμπρός και τα καλύτερα φρένα

Διαβάστηκε από 8.302 αναγνώστες (19/11/2025)
Μεσαία Adventure Α2 κατηγορίας με 21 ίντσες τροχό εμπρός και τα καλύτερα φρένα

Πλήρως χωμάτινος προσανατολισμός με 21 ίντσες τροχό μπροστά.
42 μόλις μέτρα χρειάζεται το Royal Enfield Himalayan 450 για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώρα.
Με προσιτές τιμές που ξεκινούν από 4.395 ευρώ, απευθύνονται σε όλα τα πορτοφόλια.
Ιδανικά και για commuters με καταναλώσεις που κυμαίνονται από 3,8 – 4,7 λ./100χλμ.

mototriti Team

Πλήρως χωμάτινος προσανατολισμός με 21 ίντσες τροχό μπροστά.

Η γκάμα των adventure μοτοσυκλετών εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα μοντέλα, ο ανταγωνισμός αυξάνεται και εμείς ως ο τελικός αποδέκτης, το καταναλωτικό κοινό, έχουμε περισσότερες επιλογές. Η Α2 κατηγορία γνωρίζει τη μεγαλύτερη άνθηση, καθώς υπάρχουν πλέον πολλές μοτοσυκλέτες που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, με έναν κοινό πυλώνα που παραμένει αναλλοίωτος. Ο βασικός πυλώνας όλων αυτών των μοτοσυκλετών είναι το να βγεις, να καβαλήσεις και να ταξιδέψεις. Για το συγκεκριμένο άρθρο, συγκεντρώσαμε τέσσερα μοντέλα (CFMOTO 450MT, KTM 390 Adventure R, Royal Enfield Himalayan 450, Voge 300 Rally), τα οποία εξοπλίζονται με εμπρόσθιο τροχό 21 ιντσών και διακρίνονται για την καλύτερη επίδοση στην πέδηση, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η μεγαλύτερη διάμετρος του εμπρόσθιου τροχού υποδηλώνει πάντα τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για μοντέλα που μπορούν να σταθούν καλά στην άσφαλτο, αλλά θα αποκαλύψουν τις πραγματικές τους δυνατότητες όταν βρεθούν στο χώμα είτε πρόκειται για μια απλή διέλευση είτε για ένα οργανωμένο ταξίδι που το βασικό τερέν θα είναι εκτός δρόμου.
 

Μάρκα Τιμή Τροχός εμπρός 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Κατανάλωση Αυτονομία
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450 5990 21 42 3,8 447
CFMOTO 450MT 6190 21 46 4,7 372
KTM 390 ADVENTURE R 7290 21 46 4,3 325
VOGE 300 RALLY 4395 21 52 4 275

42 μόλις μέτρα χρειάζεται το Royal Enfield Himalayan 450 για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώρα.

Ο τομέας της πέδησης είναι από τα σημαντικότερα κριτήρια στην επιλογή μιας μοτοσυκλέτας, καθώς είτε κινείσαι στο αστικό δίκτυο, είτε σε επαρχιακούς, είτε σε αυτοκινητόδρομο ή χώμα τα φρένα μπορούν να κάνουν την διαφορά. Βάσει των μετρήσεων μας την καλύτερη επίδοση πέτυχε το Royal Enfield Himalayan 450, καθώς ακινητοποιήθηκε πλήρως από τα 100χλμ. / ώρα σε 42 μέτρα, τιμή που το κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας. Έπειτα ακολούθησαν τα KTM 390 Adventure R και CFMOTO 450MT, που χρειάστηκαν 46 μέτρα και τέλος βλέπουμε το Voge 300 Rally, το οποίο πέτυχε στάση έπειτα από 52 μέτρα. Σε όλα τα μοντέλα της λίστας, τα φρένα τους εποπτεύονται από σύστημα ABS, το οποίο λειτουργεί καλά και ενεργοποιείται όπου και όταν πρέπει και ενίοτε υπάρχει και δυνατότητα απενεργοποίησης του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με προσιτές τιμές που ξεκινούν από 4.395 ευρώ, απευθύνονται σε όλα τα πορτοφόλια.

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, ο ανταγωνισμός που έχει αναπτυχθεί αποφέρει πολλά νέα μοντέλα και κατΆ επέκταση προσιτές τιμές, δίνοντας τη δυνατότητα σε μεγάλη μερίδα αναβατών να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα που δεν υστερεί σε τίποτα. Το πιο προσιτό της λίστας είναι το Voge με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 4.395 ευρώ και εξοπλισμό που περιλαμβάνει κάγκελα, θύρα USB και LCD οθόνη. Έπειτα ακολουθεί το Himalayan 450, στα 5.890 ευρώ, με riding modes, TFT οθόνη. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το best seller της CFMOTO, με TFT οθόνη, ABS/TCS, θύρα USB και τέλος βλέπουμε το νέο KTM, στα 7.290 ευρώ, του οποίου ο standard εξοπλισμός φέρει riding modes, Cornering ABS. Για να δεις αναλυτικά τον εξοπλισμό της κάθε μοτοσυκλέτας, κάνε κλικ στο πινακάκι.
 

Ιδανικά και για commuters με καταναλώσεις που κυμαίνονται από 3,8 – 4,7 λ./100χλμ.

Όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα, είναι ευέλικτα, μπορούν να εκπληρώσουν όλες τις ανάγκες του μέσου αναβάτη, χωρίς περιορισμούς. Έτσι είναι ιδανικά και για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, καθώς το βάρος τους είναι μικρό, το τιμόνι τους έχει μεγάλο κόψιμο, για να ξεγλιστράς από την κίνηση, ενώ παράλληλα οι καταναλώσεις τους κυμαίνονται χαμηλά και σε συνδυασμό με τα μεγάλα ρεζερβουάρ τους, υπόσχονται πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας και λιγότερες στάσεις για ανεφοδιασμό. Την χαμηλότερη τιμή είδαμε στο Himalayan 450, καθώς «έκαψε» μόλις 3,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και ακολουθείται από τα 4 λ. / 100χλμ. του Voge. Λίγο πιο πάνω βρίσκονται τα KTM και CFMOTO, εφόσον κατανάλωσαν 4,3 και 4,7 λ. / 100 χλμ. αντίστοιχα. Εσύ ποιο θα επέλεγες και για τι χρήση;