Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
  • Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
  • Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
  • Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
  • Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter

Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter

- Αναβαθμισμένος κινητήρας Euro5 προδιαγραφών.
- Πανάλαφρο σύστημα ABS 9.1M της Bosch.
- Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη.
- Led φώτα και ψηφιακό πάνελ οργάνων.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Αναβαθμισμένος κινητήρας Euro5 προδιαγραφών

 Με το που ανεβαίνεις πάνω στο Kymco Downtown 350 και πατάς μίζα, ακούς το γουργουρητό του υγρόψυκτου, τετραβάλβιδου, μονοκύλινδρου κινητήρα G5-SC των 321κ.εκ Euro5 προδιαγραφών αποδίδοντας 28,3 ίππους στις 7.500σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 30Nm στις 5.750 στροφές ανά λεπτό. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch, διοχετεύοντάς τη ομαλά στο ξαφνικό άνοιγμα του δεξί γκρίπ μεγάλης διαδρομής. Ο αθόρυβος κινητήρας του, χωρίς να μεταφέρει κραδασμούς, επιτυγχάνει να κάνει τα 0-80 χιλιόμετρα την ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα. Σε ένα αξιοπρεπέστατο νούμερο θα κυμανθεί η μέτρηση των 0-50χλμ/ώρα με 2,95 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ των 40 χιλιομέτρων έως τα 80 να έρχονται σε 4,0 δευτερόλεπτα. H καθημερινή μετακίνηση γίνεται σε ζωηρούς ρυθμούς, καταφέρνοντας η μεικτή κατανάλωση να κυμαίνεται στα 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, διανύοντας με ένα γέμισμα κοντά στα 310 χιλιόμετρα, με το 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ. Εξοπλισμένο και με το σύστημα αντιολίσθησης πίσω τροχού TCS, θα συμβάλει στον ξαφνικό έλεγχο του Scooter, απέναντι στα ολισθηρά οδοστρώματα.

Πανάλαφρο σύστημα ABS 9.1M της Bosch

Στο κοίταγμα του αποτελεί πόλο έλξης, αλλά και στις διηθήσεις ανάμεσα από άλλα οχήματα νοιώθεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε ένα Scooter μικρότερων κυβικών, μιας και οι διαστάσεις του δεν θα αποτελέσουν δεσμευτικό παράγοντα, στο να διηθείται με ευκολία ανάμεσα στα άλλα οχήματα. Ως αριθμοί, μεταφράζεται το μήκος σε 2.250χλστ, το πλάτος σε 780χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 770 χιλιοστά. Η κύλιση που μας μεταφέρουν στα γκρίπ οι τροχοί των 14 και 13 ιντσών αντίστοιχα, με διαστάσεις 120/80 μπροστά και 150/70 πίσω, είναι υποδειγματική δίνοντας την ανάλογη σταθερότητα. Για το φιλτράρισμα των ελληνικών δρόμων, υπεύθυνο είναι ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά των 37 χιλιοστών και διαδρομής 110 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε 5 θέσεις, ως την προφόρτιση ελατηρίου, διαδρομής 108 χιλιοστών. Ως γνωστόν, τα ξαφνικά φρένα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στους οδηγούς δίκυκλων, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με ένα πανάλαφρο δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS 9.1Μ της Bosch , αποφεύγοντας ανεπιθύμητες καταστάσεις. Την έγκαιρη ακινητοποίηση αναλαμβάνουν οι δισκόπλακες σε σχήμα μαργαρίτα των 260 χιλιοστών, όπου μπροστά ασκείτε πίεση από μία 3-έμβολη και πίσω από μία διέμβολη δαγκάνα των 240 χιλιοστών, ικανές να σταματήσουν το συνολικό βάρος των 198 κιλών (πλήρες υγρών) του Downtown, στα φρένα πανικού σε 46,7 μέτρα από τα 80 χιλιόμετρα στα 0.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη

Έχοντας ήδη αναφέρει τι κάνει στο κομμάτι των επιδόσεων, το μόνο που μένει να δούμε είναι πως τα πάει στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων. Δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο από τον φωτιζόμενο χώρο των 40 λίτρων, από το να μπορεί να φιλοξενήσει στον κουβά κάτω από τη σέλα, άνετα 2 Full face κράνη και διάφορα άλλα αντικείμενα. Επιπλέον διαθέτει δύο μικρά ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, δίπλα από τον διακόπτη της μίζας, από τα οποία δεν κλειδώνει κανένα και το αριστερό φέρει θέση USB. Το ταξίδι γίνεται εύκολη υπόθεση, καθώς η σέλα είναι εργονομικά φτιαγμένη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες υλικό, μεταφέροντας μας με άνεση, συμβάλλοντας σε αυτό και το κεκλιμένο σημείο επαφής της μέσης που έχει στο τέλειωμα του καθίσματος του οδηγού, προσφέροντας καλύτερη στήριξη. Σημαντικό στοιχείο, αποτελεί το ιδανικό άνοιγμα του τιμονιού φέρνοντας σε ιδανική κλίση τα άνω άκρα μας, για ακόμη πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης. Η απόσταση από το έδαφος έως τη σέλα θα βολέψει τα περισσότερα αναστήματα να πατήσουν καλά στο οδόστρωμα, μιας και ανέρχεται στα 770 χιλιοστά.

Led φώτα και ψηφιακό πάνελ οργάνων

Το έντονο και επιβλητικό σχήμα των μπροστινών LED προβολέων είναι ένα από τα δυνατά σημεία του Downtown 350i, καθώς όχι μόνο φωτίζει τα νυχτερινά τοπία αλλά σε παραπέμπει σχεδιαστικά και σε μεγαλύτερα μοντέλα μοτοσικλετών. Η τεχνολογία που φέρει με τα DRL φώτα, τα φλάς πάνω στα πλαϊνά αεροδυναμικά πλαστικά, το πίσω διπλό LED φανάρι που μοιάζει ως δύο μάτια «βάτραχου», η πολυλειτουργική LCD οθόνη και τα δύο όργανα στροφόμετρου και ταχυμέτρου του δίνουν την απαραίτητη νότα να βρίσκεται ανάμεσα στο πλήθος των υπολοίπων δίτροχων με τις σύγχρονες πινελιές που επιτάσσει η εποχή. Οι καθρέφτες βοηθάνε τον αναβάτη να ελίσσεται πιο ανέμελα στη διήθηση των αυτοκινήτων, δίνοντας την ανάλογη ορατότητα με το τι γίνεται πίσω του και ο καμπυλωτός ανεμοθώρακας μας δίνει τη δυνατότητα να μην επηρεαζόμαστε από τον αέρα, για πιο άνετες μετακινήσεις σε μεγάλες ταχύτητες.

Η τιμή του είναι στα 5.695 ευρώ.