KTM 390 SMC R: Αυθεντικό Α2 supermoto με 45 άλογα στα 161 κιλά

- Euro5+ προδιαγραφών κινητήρας στα 399cc με απόδοση 45 ίππων
- Βάρος στα μόλις 161 κιλά γεμάτο και αναρτήσεις WP Apex
- Μίνιμαλ TFT οθόνη, 3 Riding Modes και TCS στα ηλεκτρονικά
- Στα 6.680 ευρώ έτοιμο για την πίστα και την καθημερινότητα
mototriti Team
Euro5+ προδιαγραφών κινητήρας στα 399cc με απόδοση 45 ίππων
Η supermoto κατηγορία παραμένει ένα από τα πιο αυθεντικά πεδία έκφρασης της μοτοσυκλέτας δρόμου, εστιάζοντας στην ευελιξία, το χαμηλό βάρος και την αμεσότητα. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κυβικών εκατοστών της KTM είναι πλήρως ανασχεδιασμένος σε σχέση με τον προηγούμενο 373 cc, φέρνοντας αυξημένη ισχύ που φτάνει τους 45 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Η ροπή αγγίζει τα 39 Nm, με γραμμική απόδοση και δυνατό τράβηγμα από χαμηλά. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ride-by-wire με νέα ρύθμιση, δίνοντας καλύτερη απόκριση και περισσότερη ακρίβεια, ενώ διατηρεί χαμηλή κατανάλωση και καθαρές εκπομπές, σύμφωνα με τις Euro5+ προδιαγραφές. Ο κινητήρας παραμένει ελαφρύς και συμπαγής, διατηρώντας την αίσθηση παιχνιδιού στο δρόμο, με το 6άρι κιβώτιο να έχει κοντύτερες σχέσεις για άμεση μετάδοση ισχύος.
Βάρος στα μόλις 161 κιλά γεμάτο και αναρτήσεις WP Apex
Με γεμάτο ρεζερβουάρ 9 λίτρων, η μοτοσυκλέτα φτάνει μόλις τα 161 κιλά, τιμή εξαιρετική για την κατηγορία, και σχεδόν αναγκαία για το supermoto DNA της. Το πλαίσιο τύπου trellis από ατσάλι και το αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο προσφέρουν τόσο ακαμψία όσο και ευκολία επισκευής. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP Apex έχουν διαδρομή 230 mm εμπρός και πίσω, υποστηρίζοντας κάθε είδους χρήση – από αστική οδήγηση μέχρι επιθετικό supermoto ρυθμό. Οι 17άρηδες τροχοί με λάστιχα δρόμου διαστάσεων 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω, ολοκληρώνουν ένα σύνολο με εξαιρετική γεωμετρία και έμφαση στη σταθερότητα.
Μίνιμαλ TFT οθόνη, 3 Riding Modes και TCS στα ηλεκτρονικά
Το νέο ταμπλό της 390 SMC R είναι μια καθαρή, μίνιμαλ TFT οθόνη 4,2 ιντσών, με δυνατότητα σύνδεσης σε smartphone μέσω Bluetooth και λειτουργίες όπως πλοήγηση, μουσική και ειδοποιήσεις. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία riding modes (Street, Rain και Supermoto), ενώ το traction control είναι απενεργοποιήσιμο για πιο ελεύθερη οδήγηση. Το ABS υποστηρίζει Supermoto ρύθμιση που απενεργοποιεί τον πίσω τροχό, επιτρέποντας ελεγχόμενο φρενάρισμα και μπλοκαρίσματα. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα θυμάται την τελευταία ρύθμιση μετά από επανεκκίνηση, κάτι που εξυπηρετεί τους πιο έμπειρους χρήστες.
Στα 6.680 ευρώ έτοιμο για την πίστα και την καθημερινότητα
Με τιμή στα 6.680 ευρώ, η 390 SMC R τοποθετείται στην κορυφή των μονοκύλινδρων A2 supermoto, προσφέροντας χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Ο εργονομικός σχεδιασμός με λεπτό ρεζερβουάρ και στενή σέλα επιτρέπει απόλυτη ελευθερία κινήσεων, ενώ η γενικότερη γεωμετρία ευνοεί την εναλλαγή κλίσεων και την οδήγηση με το πίσω φρένο. Η θέση οδήγησης παραμένει καθαρά supermoto, με τιμόνι φαρδύ, ευθύ και σέλα ψηλή στα 898 mm, αν και η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας κάνει εύκολη την επαφή με το έδαφος. Χάρη στον εξοπλισμό της, μπορεί να κινηθεί εξίσου αποτελεσματικά σε καθημερινές διαδρομές και track days σε καρτ πίστες ή ασφάλτινα scrambles.