Εξαιρετική συμπεριφορά από έναν μοναδικό κινητήρα που έχει κερδίσει μια θέση στην ιστορία. Τρομερή ελαστικότητα στα χαμηλά και κατανάλωση επιπέδου scooter μεσαίου κυβισμού.

Εξαιρετική συμπεριφορά από έναν μοναδικό κινητήρα που έχει κερδίσει μια θέση στην ιστορία. Τρομερή ελαστικότητα στα χαμηλά και κατανάλωση επιπέδου scooter μεσαίου κυβισμού.

    Κινητήρας

    Για το 2021, ο δικύλινδρος κινητήρας του NC έρχεται καθαρότερος και ισχυρότερος, αφού πήρε ένα διόλου αμελητέο… boost στην ισχύ του. Διατηρώντας τον κυβισμό στα 745 κυβικά, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 58,6 ίππους και 7 kgmροπής, ενώ ταυτόχρονα περνά τις αυστηρότερες Euro 5 προδιαγραφές. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με Ride-by-Wire σύστημα γκαζιού, παράλληλα  με αλλαγές στον χρονισμό βαλβίδων ο οποίος είναι ασύμμετρος ανάμεσα στους 2 κυλίνδρους, ενώ υπέστη βελτιώσεις στην εξάτμιση. Το όριο περιστροφής έχει αυξηθεί στις 7.000 στροφές, ενώ η Honda λέει ότι η απόδοση ροπής έχει μεγαλύτερη διάρκεια πάνω από τις 5.000 σ.α.λ.. Ακόμα, οι 3 πρώτες σχέσεις του κιβωτίου (και στο χειροκίνητο και στο DCT) είναι πιο κοντές τονίζοντας τις επιταχύνσεις σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, ενώ οι άλλες 3 σχέσεις είναι ελαφρώς μακρύτερες για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες cruising. Τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης του μοντέλου φέρνουν 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας –Sport, Rain, Standard και την παραμετροποιήσιμη User, ενώ στις επιμέρους παραμέτρους ρυθμίζονται το TractionControl, το φρένο κινητήρα, η αποδιδόμενη ισχύς και ο τρόπος λειτουργίας του κιβωτίου DCT, σε αυτή την έκδοση. Ο κινητήρας διατηρεί φυσικά την χαρακτηριστική δικύλινδρη αίσθηση του, με χρονισμό ανάφλεξης στις 270 μοίρες που θυμίζει V2 στον ήχο και στον τρόπο απόδοσης και αριστεύει στην λειτουργία εντός πόλης και στις χαμηλομεσαίες στροφές. Αποτέλεσμα της σχεδίασης του αυτής, είναι και η χαμηλή κατανάλωση των 4,4 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, σε μέσο κύκλο που συγκρίνεται με καταναλώσεις… scooters και μεσαίων μοτοσυκλετών. Βάλτε στην εξίσωση και το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων και μιλάμε για 320 χιλιόμετρα αυτονομίας… Παρά τον γενικά ήπιο του χαρακτήρα, ωστόσο, ο κινητήρας δεν υστερεί στις επιδόσεις, αφού π.χ. τα 5,35 δλ. για το 0-100 και τα 7 δλ. για την ρεπρίζ 60-120 είναι αξιοπρεπέστατες τιμές. Αύξησε την ισχύ της Honda NC750X με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!