LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Kινητήρας

Διαβάστηκε από 5.850 αναγνώστες (03/10/2025)
Στον κινητήρα, δεν υπάρχουν αλλαγές, πέραν της εναρμόνισης του με τις προδιαγραφές Euro 5+. Για τα πρακτικά, το Forza 125 «παίρνει ζωή» από τον τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9 κ. εκ. με eSP (en

Στον κινητήρα, δεν υπάρχουν αλλαγές, πέραν της εναρμόνισης του με τις προδιαγραφές Euro 5+. Για τα πρακτικά, το Forza 125 «παίρνει ζωή» από τον τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9 κ. εκ. με eSP (enhanced Smart Power) που αποδίδει 14,7 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 1,25 k-gm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.

Στον κινητήρα, δεν υπάρχουν αλλαγές, πέραν της εναρμόνισης του με τις προδιαγραφές Euro 5+. Για τα πρακτικά, το Forza 125 «παίρνει ζωή» από τον τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9 κ. εκ. με eSP (enhanced Smart Power) που αποδίδει 14,7 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 1,25 k-gm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει την πρέπουσα ροπή για να κινηθεί σβέλτα από φανάρι σε φανάρι, ενώ παράλληλα να προσπεράσει με ασφάλεια μέσα στη πόλη. Το στοιχείο που ξεχωρίζει και δουλεύει άψογα είναι το σύστημα Start/Stop, το οποίο εξυπηρετεί στο κομμάτι της οικονομίας. Συγκεκριμένα, αν το scooter είναι στο ρελαντί για 3 δευτερόλεπτα σταματά τη λειτουργία του και το εντυπωσιακό είναι πως με το που γυρίσεις το γκριπ του γκαζιού, ξανά παίρνει μπρος και το κάνει πιο γρήγορα από όλο τον ανταγωνισμό. Η κατανάλωση του κυμαίνεται στα 2,1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11,7 λίτρων σημαίνει αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, οπότε ετοιμάσου να αποχαιρετήσεις τον βενζινά σου.

Σελίδα 1Honda Forza 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
ESF
ANORAK