Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ανεστραμμένο πιρούνι BPF με διαδρομή 120 χιλ. και σταμπιλιζατέρ τιμονιού.
3 Φωτογραφίες »

Ανεστραμμένο πιρούνι BPF με διαδρομή 120 χιλ. και σταμπιλιζατέρ τιμονιού.

Το αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού είναι εμπνευσμένο από αυτό της RCV και συνεργάζεται με ένα επίσης αλουμινένιο ψαλίδι για μέγιστα αποτελέσματα στην οδική συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις είναι της Showa και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι BPF με διαδρομή 120 χιλ. και αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link με διαδρομή 128 χιλ., αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ το ηλεκτρονικό stabilizer της Honda προσφέρει επιπλέον ασφάλεια και σταθερότητα. Στα φρένα, η Honda έχει επιλέξει τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με πλευστούς δίσκους 310 χιλ. στον εμπρός τροχό και δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 220 χιλ. στον πίσω. Η νέα μονάδα Cornering ABS είναι 2,5 κιλά ελαφρύτερη και διαθέτει έλεγχο ανύψωσης πίσω τροχού. Επίσης το σύστημα Emergency Stop Signal ενεργοποιεί τα φλας σε απότομο φρενάρισμα για να προειδοποιήσει τους άλλους χρήστες του δρόμου.


Αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link με διαδρομή 128 χιλ.

Αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link με διαδρομή 128 χιλ.

 

Σελίδα 1Honda CBR600RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA