EICMA - Honda : Συνέντευξη με τη Μαρία Ξυτάκη

EICMA - Honda : Συνέντευξη με τη Μαρία Ξυτάκη

Η Κα Μαρία Ξυτάκη, διευθύντρια Εταιρικών υποθέσεων και Επικοινωνίας του ομίλου Σαρακάκη στην Ελλάδα, μας μιλά για τα νέα μοντέλα της Honda αλλά και για τα σχέδια της εταιρίας για τη νέα χρονιά.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Μ.Τ : Το 2021 ήταν μια χρονιά πολύ δυνατή για τη Honda και ειδικά το πρώτο επτάμηνο ήσασταν η πιο προετοιμασμένη εταιρεία της Ελλάδας στο χώρο. Πώς το καταφέρατε αυτό;

Kοινοποίησε το »

 
Μ.Ξ : Καταρχάς χαίρομαι πάρα πολύ που αυτό έχει φανεί στην αγορά γιατί είναι γεγονός και οφείλεται σε μια σειρά από λόγους. Ο πρώτος είναι ότι η Honda ως εταιρεία έχει πολύ καλύτερη οργάνωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο άλλος λόγος είναι ότι το 2021, κάτι το οποίο θα συμβεί και το 2022, είχαμε μια τεράστια γκάμα μοντέλων μοτοσικλετών κάθε κατηγορίας που καλύπτουν όλες τις ανάγκες, πράγμα που επίσης μας έκανε να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό και ήταν κάτι που κατάλαβαν και οι πελάτες μας. Ο τρίτος λόγος είναι η ίδια η ομάδα της Honda Σαρακάκης, που δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να πούμε ότι είναι μια πάρα πολύ αποτελεσματική ομάδα, πολύ σωστά συντονισμένη και τους αξίζουν συγχαρητήρια.
 
Μ.Τ : Η ζήτηση για τη μοτοσικλέτα βλέπουμε ότι συνεχώς αυξάνεται. Για το 2022 περιμένουμε και περισσότερους αναβάτες λόγω της εξίσωσης των διπλωμάτων του αυτοκινήτου με τα 125 κυβικά. Με μια αναμενόμενη αύξηση στη ζήτηση κατά 15% σε σχέση με το 2019, πώς ετοιμάζεστε να αντεπεξέλθετε σε αυτό;
 
Μ.Ξ : Έχουμε οργανώσει ένα πολύ δυναμικό πλάνο πάνω στο οποίο θα κινηθούμε και το 2022 και στις διαθεσιμότητες που θα έχουμε και σε επίπεδο νέων μοντέλων που θα παρουσιάσουμε, οπότε θα κινηθούμε με τον ίδιο τρόπο και είμαστε προετοιμασμένοι να αντεπεξέλθουμε στην αυξημένη ζήτηση. Έχουμε μοτοσικλέτες από 125 κυβικά μέχρι 1800 κυβικά, που είναι η Goldwing, και η πανδημία του κοροναϊού έπαιξε ρόλο στην αύξηση της ζήτησης, γιατί ο κόσμος αναγκαστικά θέλει να αποφύγει τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Έχουμε λοιπόν καινούργιους αναβάτες που δεν είχαμε στο παρελθόν, έχουμε και περισσότερες γυναίκες, οπότε η εξίσωση των διπλωμάτων θα βοηθήσει να έρθουν ακόμη περισσότεροι στον χώρο της μοτοσικλέτας και εμείς είμαστε εδώ για να αντεπεξέλθουμε σε αυτό με μια τεράστια γκάμα, ένα πολύ μεγάλο μέρος της οποίας παρουσιάζεται εδώ στην EICMA.


 
Μ.Τ : Ηλεκτροκίνηση και Honda: Τι να περιμένουμε; Και πόσο μακριά είναι για την Ελλάδα κάτι τέτοιο;
 
Μ.Ξ : Η Honda έχει δεσμευτεί για ουδετερότητα άνθρακα μέχρι το 2050. Για να το πετύχει αυτό θα το κάνει με πολλούς τρόπους, θα ακολουθήσει διαφορετικά μονοπάτια προκειμένου να κατακτήσει αυτόν τον μεγαλεπήβολο στόχο. Έχει λοιπόν θέσει μια σειρά από κινήσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με το R&D, οπότε η Honda έχει σκοπό να επενδύσει πολύ μεγάλα κεφάλαια και πόρους στην έρευνα και την ανάπτυξη που θα της επιτρέψει να πετύχει αυτό το στόχο, να μειώσει τους ρύπους και να παρουσιάσει προϊόντα και υπηρεσίες χαμηλών και μηδενικών ρύπων. Έχει ξεκινήσει και το κάνει ήδη με τα αυτοκίνητα και πλέον η πλήρως εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της είναι γεγονός. Έφερε το πλάνο της τρία χρόνια νωρίτερα και πλέον στα αυτοκίνητα έχουμε plug in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Το ίδιο ακριβώς θα εφαρμόσει και με τις μοτοσικλέτες.
 
Έχει δεσμευτεί λοιπόν και έχει ανακοινώσει ότι μέχρι το 2024 θα παρουσιαστούν τρία μοντέλα ηλεκτρικά, από 50 έως 125 κυβικά, το ίδιο θα κάνει και για κάποια μοντέλα στη fun κατηγορία και βεβαίως αυτό θα είναι απολύτως ευθυγραμμισμένο με τη ζήτηση που θα έχει από τους πελάτες.


 
Μ.Τ : Το ολοκαίνουργιο ADV 350 που βλέπουμε, είναι ένα adventure scooter από τη Honda, ένα μοντέλο που φαντάζει ιδανικό για τη χώρα μας, όπως και το μεγαλύτερο, X-ADV. Τι περιμένουμε από το μοντέλο και πότε αναμένουμε να γίνει διαθέσιμο στην Ελλάδα;
 
Μ.Ξ : Να ξεκινήσω από την τελευταία σας ερώτηση. Θα σας πω ότι το αναμένουμε στα τέλη του 2021 στη χώρα μας. Το ADV 350 είναι πραγματικά μια επανάσταση, όπως ήταν και το X-ADV όταν παρουσιάστηκε το 2016 και αυτό επειδή συνδυάζει ένα scooter το οποίο είναι μεγάλου διαμετρήματος, μιλάμε για ένα maxi scooter, με μια adventure μοτοσικλέτα – πράγμα που είναι πολύ επαναστατικό και καινοτόμο.
Έρχεται λοιπόν το αδελφάκι του X-ADV, το οποίο έχει τα ίδια στοιχεία με το X-ADV αλλά σε μικρότερο κυβισμό ώστε να προσελκύσει και νέους αναβάτες καλύπτοντας όλα τα κενά, τα γούστα και τις ανάγκες που υπάρχουν. Είναι λοιπόν 330 κυβικά και αποδίδει 29,2 ίππους με πολύ μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 48 λίτρων που χωράει δύο full-face κράνη. Μπορεί να προσφέρει την απόλαυση και την ευελιξία μέσα στην κίνηση της πόλης, αλλά την ίδια στιγμή μπορεί να βγει και σε κάποιες ήπιες off-road διαδρομές.
 
Μ.Τ :  Νέο είναι και το ΝΤ 1100,  μια μοτοσικλέτα που πρεσβεύει τον τουρισμό δρόμου, φυσικά με premium ανέσεις. Τι περιμένετε για το μοντέλο στην ελληνική αγορά;

Μ.Ξ : Το ΝΤ 1100 είναι και αυτό μια επανάσταση, καθώς σηματοδοτεί μια νέα εποχή touring για τη Honda. Συνδυάζει λοιπόν το πλαίσιο και την πλατφόρμα της Africa, είναι όμως μια μοτοσικλέτα που προσφέρει πάρα πολύ καλή προστασία από όλες τις καιρικές συνθήκες, είναι ιδανική και για μέσα στην πόλη, αλλά και για μακρινές αποστάσεις και προσφέρει μεγάλη άνεση για οδηγό και συνεπιβάτη. Οι βαλίτσες έχουν πάρα πολύ μεγάλη χωρητικότητα, η ίδια η μοτοσικλέτα έχει αυτονομία ως 400 χιλιόμετρα και είναι μια μοτοσικλέτα που σίγουρα θα την απολαύσουν αυτοί που αγαπούν τα ταξίδια, καθώς έχει πολύ προηγμένη τεχνολογία επάνω της και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός ταξιδιού και να κάνει πραγματικότητα τα όνειρα των αναβατών της Honda.

Kοινοποίησε το »