Από τον αριστερό διακόπτη λείπει το κουμπί για το σινιάλο.

Η σέλα είναι αρκετά άνετη για ένα όμως άτομο.

Aνεση – Εργονομία Εντουράδικος προσανατολισμός

Η όψη της μοτοσυκλέτας σε προδιαθέτει για την θέση οδήγησης πριν καν ανέβεις πάνω στη σέλα της. Έτσι, αν έχεις οδηγήσει εντούρο, τα 895 χιλ απόστασης της τελευταίας από το έδαφος δεν σε παραξενεύουν, αλλά σημαίνουν ότι οι βραχύσωμοι αναβάτες θα δυσκολευτούν να πατήσουν και με τα δύο πόδια στο έδαφος. Φυσικά, δεν κάθεσαι πάνω σε μια σκληροπυρηνική οff-Road με επίπεδη σέλα τσιμέντο, αφού το σώμα τοποθετείται πιο μέσα στη μοτοσυκλέτα και το αφρώδες της σέλας αρκεί για να μην πιάνεσαι ακόμα και σε μεγάλες (για την κατηγορία) αποστάσεις. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα και δύσκολα θα ακολουθήσει εκτός κοντινών διαδρομών, κυρίως λόγω της θέσης των μαρσπιέ που βρίσκονται μακριά και ψηλά. Στον αντίποδα, τα μαρσπιέ του οδηγού είναι όσο φαρδιά χρειάζεται ακόμα και για οδήγηση εκτός δρόμου. Μπορείς να οδηγήσεις άνετα όρθιος και να έχεις πλήρη έλεγχο της διαδρομής, αλλά και του πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει μια ψηφιακή Lcd οθόνη, με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Δίπλα της βρίσκεται ένα κουμπί που απενεργοποιεί το ABS εφόσον είσαι σταματημένος, ενώ ακριβώς από πάνω, στη βάση που στηρίζεται η ζελατίνα μπορεί να τοποθετηθεί gps ή road book, όπως σε κάθε γνήσια Rally μοτοσυκλέτα. Μοναδικό παράπονο, η έλλειψη σινιάλου στη μεγάλη σκάλα των φώτων.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

  • panos

    Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του. Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα). Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.

      17