• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

CFMOTO 650MT: Το πιο προσιτό μεσαίο Adventure

 

Το 650MT συγκεντρώνει τα καλύτερα δεδομένα της μεσαίας κατηγορίας adventure και σε προκαλεί να υπογράψεις μαζί του, την καταλληλότερη συμφωνία αγοράς, χωρίς παραχωρήσεις.

Τη σχεδίαση του 650MT έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου η Αυστριακή εταιρία Kiska Design. Πρόκειται για ένα συμπαγές μοντέλο με μετρημένες διαστάσεις, χωρίς φανφάρες και τσάμπα εντυπωσιασμούς, αλλά με καλλίγραμμη σιλουέτα που ενσωματώνει επιμέρους αιχμηρά στοιχεία. Ποιοτικά δεν υπάρχουν παράπονα, με το 650ΜΤ να συναγωνίζεται ακριβότερες κατασκευές σε λεπτομέρειες φινιρίσματος, συναρμογής υλικών και βαφής. Σημαντικό μέρος της άνεσης, οφείλεται στη σέλα, με το αφρώδες υλικό προσφέρει ξεκούραστες πολύωρες βόλτες. Το ύψος της βρίσκεται στα 840 χιλιοστά και δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, χάρη στο στενότερο εμπρός της μέρος. Για μεγάλες αποστάσεις, το 650ΜΤ εξοπλίζεται με ζελατίνα η οποία προστατεύει ικανοποιητικά από τον αέρα ακόμα και μετά τα 140 χιλιόμετρα.

Ο υδρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας των 649 κυβικών εκατοστών της CFMΟΤΟ, αποδίδει 61 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει  τα 6,3 κιλά στις 7.000 σ.α.λ.  Για την συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro4, επιστρατεύθηκε ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch για την τροφοδοσία καυσίμου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση, κάτι ισχύει και στην πράξη. Η διάταξη του ατσάλινου πλαισίου είναι σωληνοειδής και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του.

Στις αναρτήσεις, το εμπρός πιρούνι του 650ΜΤ είναι ανεστραμμένο, με διαδρομή 140 χιλιοστών και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένα έκκεντρα τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ, με 145 χιλιοστά διαδρομής και δυνατότητα για ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Όσον αφορά την πέδηση μπροστά, οι δαγκάνες δύο εμβόλων J.Juan, επιβραδύνουν τους διπλούς δίσκους των 300 χιλιοστών, υποβοηθούμενες από τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Μια δαγκάνα μονού εμβόλου με μόνο δίσκο 240 χιλιοστών, αποτελούν το αντίστοιχο ζευγάρι του πίσω τροχού. Το δικάναλο σύστημα ABS, προέρχεται από την Continental. 

 

CF MOTO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ