Οδηγώντας

Κινείται εξίσου άνετα τόσο στο αστικό περιβάλλον όσο και σε επαρχιακές οδούς.
4 Φωτογραφίες »

Κινείται εξίσου άνετα τόσο στο αστικό περιβάλλον όσο και σε επαρχιακές οδούς.

Τι είναι αυτό που θα κάνει ένα μοντέλο στην cruiser κατηγορία επιτυχημένο; Να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού που απευθύνεται φυσικά, προσφέροντας οδηγική απόλαυση και να "τικάρει" τα κουτάκια που προϋποθέτει το retro μοτοσυκλετιστικό lifestyle. Μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως το 450 CL-C ακολούθησε μία νέα για την εταιρεία, αλλά επιτυχημένη συνταγή. Ο συνδυασμός πλαισίου-κινητήρα δημιουργούν ένα σύνολο που θα κινηθεί εξίσου άνετα τόσο στο αστικό περιβάλλον όσο και σε επαρχιακές οδούς. Το τιμόνι κόβει αρκετά για τα δεδομένα της κατηγορίας και παρά την αμβλεία γωνία κάστερ έχει ανέλπιστα ελαφριά αίσθηση. Χάρη στο χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας και την απόσταση της σέλας από το έδαφος κάτω από τα 700χλστ, είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητη και φιλική προς νέους αναβάτες, προσφέροντας στιβαρό πάτημα στο έδαφος και κάνοντάς την ιδανική για κατόχους Α2 διπλώματος. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις στροφές (περισσότερο με ένα άλλο ελαστικό), ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες δεν παρουσίασε ταλαντώσεις υπό κλίση. Φυσικά δεν είναι μία μοτοσυκλέτα σπορ διαθέσεων, αλλά ο τομέας που θα λάμψει είναι οι βόλτες με γοργή ροή σε όμορφες παραλιακές διαδρομές, με υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Αποκρυσταλλώνει λοιπόν την πεμπτουσία της Cruiser φιλοσοφίας.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις στροφές, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες δεν παρουσίασε ταλαντώσεις υπό κλίση.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις στροφές, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες δεν παρουσίασε ταλαντώσεις υπό κλίση.

Περνώντας στον κινητήρα, η αποδεδειγμένη ελαστικότητά του, σημαίνει πως με μία ελαφρώς διαφορετική χαρτογράφηση έχει ταιριάξει "γάντι" και στο 450 CL-C. Οι επιταχύνσεις που προσφέρει από στάση είναι αρκετά γρήγορες, με την τελική του να ξεπερνά τα 160χλμ/ω και οι απώλειες στο σύστημα μετάδοσης περιορίζονται από την χρήση οδοντωτού ιμάντα και όχι αλυσίδας. Η απόκριση του γκαζιού στα χαμηλά δημιουργεί κάποιες ασάφειες λόγω του συστήματος ψεκασμού, το οποίο χρειάζεται μάλλον ένα ραφινάρισμα. Με το ανέβασμα των στροφών όμως το φαινόμενο αυτό εξαλείφεται, προσφέροντας smooth cruising ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (120+), κάτι που δεν καταφέρνουν πολλές μοτοσυκλέτες αυτού του κυβισμού. Το πιο σημαντικό όλων όμως, είναι μάλλον το γεγονός ότι κατά κάποιο τρόπο, οδηγώντας την, θα σε κάνει να νιώθεις ο βασιλιάς του δρόμου.
Ενισχύοντας τα όσα αναφέραμε περί καταλληλότητας για νέους αναβάτες, δεν λείπουν τα συστήματα ασφαλείας ABS και Traction Control. Λειτουργούν και τα δύο εξαιρετικά, με το δεύτερο να μην κόβει το γκάζι πολύ απότομα διατηρώντας την πρόσφυση, ένδειξη του καλού προγραμματισμού του, ενώ μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Οι αναρτήσεις αναμενόμενο είναι να έχουν μικρές διαδρομές λόγω της κατηγορίας, αλλά χάρη στο μοχλικό και το ανεστραμμένο πιρούνι προσφέρεται σαφής πληροφόρηση και σταθερότητα, ενώ λογικό είναι ότι θα έχουν σκληρή αίσθηση στις λακκούβες. Μπορείς βέβαια να ρυθμίσεις την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου. Τέλος το αρχικό δάγκωμα των φρένων είναι αρκετά καλό χωρίς να τρομάζει και θα σου προσφέρει σιγουριά στην επιβράδυνση.

Ο τομέας που θα λάμψει είναι οι βόλτες με γοργή ροή σε όμορφες παραλιακές διαδρομές, με υψηλή σχέση στο κιβώτιο.

Ο τομέας που θα λάμψει είναι οι βόλτες με γοργή ροή σε όμορφες παραλιακές διαδρομές, με υψηλή σχέση στο κιβώτιο.


 

Οι αναρτήσεις αναμενόμενο είναι να έχουν μικρές διαδρομές, αλλά χάρη στο μοχλικό και το ανεστραμμένο πιρούνι προσφέρεται σαφής πληροφόρηση και σταθερότητα.

Οι αναρτήσεις αναμενόμενο είναι να έχουν μικρές διαδρομές, αλλά χάρη στο μοχλικό και το ανεστραμμένο πιρούνι προσφέρεται σαφής πληροφόρηση και σταθερότητα.

Σελίδα 1CFMOTO 450 CL-C - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA