Το "σκαρί" του CFMOTO 450 CL-C αποτελείται από ένα ολοκαίνουριο και αρκετά άκαμπτο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, συνεργαζόμενο με ένα μοχλικό στο πίσω μέρος και ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι με 2 μπράτσα. Οι μηχανικοί που ανέπτυξαν το μοντέλο μάλιστα, έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος σε πολύ χαμηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού ζυγίζει 181 κιλά γεμάτο.
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ―έκπληξη για την κατηγορία― μονοσόκ αμορτισέρ πίσω.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικόπιρούνι εμπρός με διάμετρο37χλστ, ενώ στοιχείο που αποτελεί έκπληξη για την κατηγορία είναι το monoshockαμορτισέρ πίσω (με ρυθμιζόμενη προφόρτιση), αφού η συνήθης και πιο απλή επιλογή είναι τα διπλά αμορτισέρ χωρίς μοχλικό. Για το σύστημα πέδησης έχει φροντίσει η J.Juan, με τον εμπρός δίσκο320χλστ να αποκτά μία ακτινικήδαγκάνα4εμβόλων και τον πίσω στα 220χλστ μία δαγκάνα ενός εμβόλου. Τα "παχιά" ελαστικά διαστάσεων 130/90 και 150/80 σε τροχούς 16ιντσών εμπρός και πίσω, μαρτυρούν επίσης τον Bobber χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας με το ψηλό προφίλ τους, ενώ τα πρώτης τοποθέτησης της CST χρήζουν αναβάθμισης.