Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλιοστών και δίσκος 320 χιλιοστών.
2 Φωτογραφίες »

Τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλιοστών και δίσκος 320 χιλιοστών.

Το "σκαρί" του CFMOTO 450 CL-C αποτελείται από ένα ολοκαίνουριο και αρκετά άκαμπτο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, συνεργαζόμενο με ένα μοχλικό στο πίσω μέρος και ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι με 2 μπράτσα. Οι μηχανικοί που ανέπτυξαν το μοντέλο μάλιστα, έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος σε πολύ χαμηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού ζυγίζει 181 κιλά γεμάτο.


Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ―έκπληξη για την κατηγορία― μονοσόκ αμορτισέρ πίσω.

Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ―έκπληξη για την κατηγορία― μονοσόκ αμορτισέρ πίσω.

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διάμετρο 37χλστ, ενώ στοιχείο που αποτελεί έκπληξη για την κατηγορία είναι το monoshock αμορτισέρ πίσω (με ρυθμιζόμενη προφόρτιση), αφού η συνήθης και πιο απλή επιλογή είναι τα διπλά αμορτισέρ χωρίς μοχλικό. Για το σύστημα πέδησης έχει φροντίσει η J.Juan, με τον εμπρός δίσκο 320χλστ να αποκτά μία ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων και τον πίσω στα 220χλστ μία δαγκάνα ενός εμβόλου. Τα "παχιά" ελαστικά διαστάσεων 130/90 και 150/80 σε τροχούς 16 ιντσών εμπρός και πίσω, μαρτυρούν επίσης τον Bobber χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας με το ψηλό προφίλ τους, ενώ τα πρώτης τοποθέτησης της CST χρήζουν αναβάθμισης. 

 

Σελίδα 1CFMOTO 450 CL-C - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
BEST BUY