Ανεση - Εργονομία

To εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη επιτρέπει αρκετή ώρα οδήγησης χωρίς στάση και είναι αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
7 Φωτογραφίες »

To εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη επιτρέπει αρκετή ώρα οδήγησης χωρίς στάση και είναι αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ένα κεφάλαιο στο οποίο δικαιωματικά το 450 CL-C δεν θα "λάμψει" σαν cruiser μοτοσυκλέτα, είναι η άνεση. Παρόλα αυτά το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη επιτρέπει αρκετή ώρα οδήγησης χωρίς στάση και είναι αρκετά καλό (για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα). Φυσικά τα μαρσπιέ τοποθετούνται πιο μπροστά από το σώμα, ενώ το μονοκόμματο σωληνωτό τιμόνι μεταβλητής διατομής, έρχεται αρκετά πίσω με τα καβαλέτα και την τοποθέτησή του, ώστε να σε φέρνει σε μία σχετικά όρθια στάση. Το τιμόνι λοιπόν είναι αρκετά φαρδύ προσφέροντας έναν καλό μοχλό χειρισμού, ενώ θετικό είναι το γεγονός ότι δεν αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα όπως έχουμε συνηθίσει στις παλιές μοτοσυκλέτες, δίνοντας περισσότερη σιγουριά στον αναβάτη. Οι καθρέπτες, τοποθετούνται στα αντίβαρα και εκτός από μία αισθητική προσθήκη είναι και αρκετά λειτουργικοί.


Ενώ ο αναβάτης είναι άνετος, ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μικρή και σκληρή σέλα, ψηλά μαρσπιέ και δυστυχώς όχι χειρολαβές.

Ενώ ο αναβάτης είναι άνετος, ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μικρή και σκληρή σέλα, ψηλά μαρσπιέ και δυστυχώς όχι χειρολαβές.

Περνώντας στον συνεπιβάτη, ο ορίζοντας φαίνεται να "σκουραίνει", κάτι το απολύτως λογικό αφού οι cruiser/bobber μοτοσυκλέτες σχεδιάζονται με επίκεντρο τον αναβάτη. Το κομμάτι σέλας που του αναλογεί λοιπόν, είναι αρκετά μικρό με σχετικά σκληρό υλικό και τα μαρσπιέ είναι αρκετά ψηλά δημιουργώντας μεγάλη γωνία στα γόνατα. Θα χρειαστεί επίσης να έρθει "πιο κοντά" με τον αναβάτη, αφού δεν υπάρχουν χειρολαβές. Η TFT οθόνη 5 ιντσών λειτουργεί εξαιρετικά και έχει περιμετρικά την ένδειξη της ταχύτητας, ενώ πολύ εύκολος είναι και ο χειρισμός του μενού μέσω του Joystick στο αριστερό σου χέρι.


Η TFT οθόνη 5 ιντσών λειτουργεί εξαιρετικά και έχει περιμετρικά την ένδειξη της ταχύτητας.

Η TFT οθόνη 5 ιντσών λειτουργεί εξαιρετικά και έχει περιμετρικά την ένδειξη της ταχύτητας.

 

Σελίδα 1CFMOTO 450 CL-C - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST BUY