Κινητήρας

Ο κινητήρας του Aprilia SRGT 200 αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της συνολικής του ταυτότητας, συνδυάζοντας απόδοση, πολιτισμένο χαρακτήρα και τεχνολογική πληρότητα σε ένα σύνολο που ανταποκρίν
2 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας του Aprilia SRGT 200 αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της συνολικής του ταυτότητας, συνδυάζοντας απόδοση, πολιτισμένο χαρακτήρα και τεχνολογική πληρότητα σε ένα σύνολο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αστικής μετακίνησης με δυναμικό και σύγχρονο τρόπο.

Ο κινητήρας του Aprilia SRGT 200 αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της συνολικής του ταυτότητας, συνδυάζοντας απόδοση, πολιτισμένο χαρακτήρα και τεχνολογική πληρότητα σε ένα σύνολο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αστικής μετακίνησης με δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο τετράχρονο i-get κινητήρα της Piaggio με κυβισμό 174 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 17,4 ίππους στις 8.650 σ.α.λ. και 16,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές μεταφράζονται σε ζωντανές επιδόσεις στο δρόμο, με καλή ελαστικότητα από χαμηλά και επαρκή αποθέματα ισχύος για κίνηση σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Το γκάζι παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση, χωρίς υστέρηση ή απότομες μεταβολές, ενώ ο κινητήρας εμφανίζεται πρόθυμος να ανεβάσει στροφές με γραμμικό και θετικό τρόπο, χωρίς κραδασμούς ή αισθητή πίεση. Η συνολική λειτουργία του χαρακτηρίζεται από πολιτισμένη ηχητική υπογραφή, με τον θόρυβο να παραμένει σε λογικά επίπεδα ακόμη και σε έντονη επιτάχυνση, κάτι που συμβάλλει στην καθημερινή άνεση του αναβάτη. Το σύστημα Start & Stop επιδιώκει και καταφέρνει τη μείωση της κατανάλωσης ―η οποία μετρήθηκε στα 3,0 λίτρα/100χλμ― και των εκπομπών ρύπων, σε συνδυασμό με την ύπαρξη δεύτερου αισθητήρα λ που εξασφαλίζει συμμόρφωση με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+. Αν και η λειτουργία τού Start/Stop δεν διαθέτει την αμεσότητα που έχουμε παρατηρήσει σε μοντέλα όπως το Piaggio Medley, παραμένει επαρκώς αποτελεσματική: ο κινητήρας επανεκκινεί άμεσα μόλις ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, και αν μετά την εκκίνηση δεν υπάρξει τελικά κίνηση του οχήματος, το σύστημα δεν διακόπτει ξανά τη λειτουργία του κινητήρα. Αυτό δείχνει την ύπαρξη βελτιωμένων παραμέτρων διαχείρισης και μιας συνολικής προσέγγισης όπου η οικονομία, η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η πρακτικότητα συνυπάρχουν. 


Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο τετράχρονο i-get κινητήρα της Piaggio με κυβισμό 174 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 17,4 ίππους στις 8.650 σ.α.λ. και 16,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.

Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο τετράχρονο i-get κινητήρα της Piaggio με κυβισμό 174 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 17,4 ίππους στις 8.650 σ.α.λ. και 16,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.

 

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
AUTOAGORA