Το Yourban αποτελεί μια παράλληλη πρόταση για όσους
επιθυμούν ένα τρίκυκλο scooter, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να απαρνηθούν τη
σπορτίφ συμπεριφορά και την αντοχή στην πίεση. Αν και σαφώς μικρότερο σε σχέση
με τα στάνταρ MP3, το Yourban διαθέτει ικανοποιητικότατους χώρους για αναβάτη
και συνεπιβάτη. Στο πίσω μέρος το χαρακτηριστικό…πορτμπαγκάζ των μεγάλων MP3
απουσιάζει, κάτι που μειώνει τους αποθηκευτικούς χώρους κατά ένα full face
κράνος. Ωστόσο, κάτω από τη σέλα τα πράγματα παραμένουν ικανοποιητικά.
Το σύστημα των δύο τροχών μπροστά αυξάνει κατακόρυφα τα
επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Το Yourban μπορεί να πάρει μεγάλες κλίσεις και
δεν προβληματίζει τον αναβάτη του σε θέματα πρόσφυσης – ακόμη και σε βρεγμένο
οδόστρωμα! Οι αναρτήσεις το ελέγχουν σωστά προσφέροντας και καλά επίπεδα
άνεσης. Μόνο με δύο άτομα στη σέλα και σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες το
πίσω μέρος θα τραντάξει τους επιβαίνοντες εξαιτίας της σκληρότητας των
ελατηρίων στο δεύτερο μισό της συμπίεσής τους.
Σε σχέση με τα στάνταρ MP3, το Yourban παρουσιάζεται σαφώς
πιο ευέλικτο εξαιτίας του κοντύτερου κατά 110 ολόκληρα χλστ. μεταξονίου.
Παράλληλα, εμφανίζεται και πιο πρόθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης εξαιτίας του
μικρότερου βάρους, ενώ αισθητή είναι και η μετατόπιση της κατανομής του κέντρου
βάρους μπροστά, εξαιτίας της ελαφρύτερης ουράς. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα
ελιχθεί με εξαιρετική άνεση, με την ταχύτητα να εξαρτάται καθαρά από την
εμπειρία του αναβάτη!
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, απλή και Sport, ενώ αμφότερες είναι διαθέσιμες
και ως LT, δηλαδή με το
κατάλληλο μετατρόχιο για να οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 278
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 23/7.750
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 2,5/5.750
Βάρος (κιλά): 211
Τιμή (ευρώ): 5.840
/ 5.920 (Sport) / 6.590 (LT) / 6.690 (Spot LT)
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr