Το μοναδικό Ιαπωνικό τρίκυκλο scooter ως τώρα αποτελεί και τον μικρό
της σημερινής παρουσίασης, καθώς παίζει μόνο του στα 125 κ.εκ. απέναντι σε
ανταγωνιστές με αρκετά περισσότερα κυβικά. Το γεγονός βέβαια δεν το έχει
αποτρέψει από πολύ καλές πωλήσεις στην Ελληνική αγορά, καθώς και οι μικροί
κυβισμοί έχουν το κοινό τους, ειδικά όταν μιλάμε για τη σχετική κατηγορία
διπλωμάτων.
Οι μικρές και συμπαγείς διαστάσεις
του θυμίζουν scooter 2 τροχών και αμέσως διαισθάνεσαι πως θα
είναι απίστευτα εύκολο και ευέλικτο στο κέντρο της πόλης και στο μποτιλιάρισμα.
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha,
αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα
τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό με
ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό
με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο
δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την
οδική ασφάλεια του αναβάτη.
Όποιος οδηγήσει το
συγκεκριμένο 125 θα μείνει έκπληκτος από την σπιρτόζικη απόδοση του ψεκαστού
μοτέρ, που μαζί με την ιδανική του κλιμάκωση, χαρίζει άριστη ενεργητική
ασφάλεια. Αποδεικνύεται ταχύτατο στην πόλη, ενώ δεν θα πει όχι και σε μικρές
εκδρομές στα προάστια, με οδήγηση σε Εθνική και Αττική Οδό, καθώς η ταχύτητα
του δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 85 ακόμα και σε παρατεταμένες ανηφορικές
ευθείες. Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου είναι εκπληκτική, και συγκρίσιμη μόνο
με πολύ οικονομικό, σύγχρονο, δίτροχο scooter αντίστοιχου κυβισμού! Είδαμε
3,2lt/100χλμ., ενώ με οδήγηση μονίμως τέρμα γκάζι η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω
από τα 3,7lt/100χλμ.!
Το Tricity κάνει
τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά
σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο,
ελαφρύτερο, απλούστερο και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως,
ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. Aριστο για
τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την
οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 10,9/9.000
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 1,06/5.500
Βάρος (κιλά): 152
Τιμή (ευρώ): 3.690
/ 3.990 (ABS)
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr