Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι το πρώτο τρίτροχο όχημα στον κόσμο που διαθέτει σύστημα φρεναρίσματος ABS
με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation) –
το οποίο μοιράζεται με το μικρότερο αδελφάκι του 300). Μας έρχεται μόνο σε
έκδοση LT (οδήγηση με δίπλωμα
αυτοκινήτου), εξοπλισμένο με νέους μεγαλύτερους τροχούς 13 ιντσών (από 12), ενώ
έχει ανανεωθεί ριζικά και σε ό,τι αφορά την αισθητική: οι νέες ζάντες, τα
LED φωτιστικά σώματα και ο υπερ-πλήρης πίνακας οργάνων, είναι μόνο μερικές από
τις ανανεωμένες λεπτομέρειες.
Ο νέος κινητήρας 500
κ.εκ. έχει δεχθεί εις βάθος βελτιώσεις στο χρονισμό, την εισαγωγή, την
εξάτμιση και την αυτόματη μετάδοση, με αποτέλεσμα την βελτίωση της ισχύος (το
Piaggio Mp3 500 είναι το ισχυρότερο τρίτροχο σκούτερ στην κατηγορία του) και
της γενναιόδωρης ροπής, μειώνοντας το θόρυβο και την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη
στη χρήση του ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-wire, επιτυγχάνεται εξαιρετικά ομαλή
επιτάχυνση, ενώ η προσθήκη της χαρτογράφησης ECO στον κινητήρα, η οποία μπορεί
να επιλεχθεί πολύ εύκολα από τον αναβάτη, εξασφαλίζει ακόμη χαμηλότερη
κατανάλωση.
Μία ακόμα κορυφαία
αποκλειστικότητα της Piaggio είναι η Piaggio Multimedia Platform (PMP): ένα
καινοτομικό σύστημα που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, και το
μετατρέπει σε ένα εξεζητημένο, πολυχρηστικό on-board computer, παρέχοντας
πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα του οχήματος, την ισχύ του κινητήρα και τη
ροπή, την επιτάχυνση, τη στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, τη μέση
ταχύτητα, την τάση της μπαταρίας και πολλά άλλα. Συνδέοντας το smartphone στο
Multimedia Platform της Piaggio, ο αναβάτης μπορεί επίσης να δει χάρτες και
διαδρομές, να εντοπίσει σημεία ενδιαφέροντος, όπως πρατήρια βενζίνης και σημεία
τεχνικής εξυπηρέτησης αλλά και να παρακολουθεί την κατάσταση των ελαστικών.
Το νέο Piaggio Mp3 500
είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Sport LT και Business LT,
με διαφορές κυρίως εμφανισιακές, ενώ οι κορυφαίες του εκδόσεις συνοδεύονται από
το πακέτο ABS-ASR.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 493
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 39,6/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 4,6/5.000
Βάρος (κιλά): 266
Τιμή (ευρώ): 8.550
(Sport) / 8.420 (Business) / 9.300 (Sport ABS-ASR) / 9.200 (Business ABS-ASR)
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr