Με τη σοφία του χρόνου στη διάθεσή μας μπορούμε πλέον να
αναγνωρίσουμε την παρουσίαση του MP3 από την Piaggio το 2006 ως ένα ιστορικό γεγονός σε όλο του το μεγαλείο. Το
πρώτο τρίκυκλο scooter μαζικής παραγωγής από την Ιταλική εταιρεία έκανε γνωστό στο ευρύ
κοινό το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρουν οι δύο μπροστινοί τροχοί,
χρησιμοποιώντας μια διάταξη αρθρωτού παραλληλογράμμου που επιτρέπει στο MP3 να πλαγιάζει στις
στροφές.
Η σχολή αυτή γέννησε νέα μοντέλα και εμπλούτισε με φρέσκιες
τεχνολογίες τις αρθρώσεις του μπροστινού, όλα όμως μοιράζονται έναν κοινό
παρονομαστή: Πλαγιάζουν στη στροφή. Αυτό το γεγονός είναι εξαιρετικά σημαντικό
διότι επιτρέπει στον μοτοσυκλετιστή να αισθάνεται οικεία στη σέλα του scooter του,
ενώ το γεγονός πως μπορούν να επιτύχουν μεγάλες γωνίες κλίσης με σχετική
ασφάλεια σημαίνει πως αμβλύνουν σημαντικά τον παράγοντα "διασκέδαση"
δίχως να απαιτούν απαραιτήτως προχωρημένες γνώσεις ή ρίσκα από τον αναβάτη
τους.
Σήμερα η κατηγορία αυτή έχει αποκτήσει την αναμενόμενη
πολυμορφία της, καθώς στο παιχνίδι έχουν μπει κι άλλοι κατασκευαστές εκτός της Piaggio. Μια σημαντικότατη
εξέλιξη στάθηκε η δημιουργία των LT μοντέλων, τα οποία εκμεταλλεύονται μια διάταξη της νομοθεσίας
που λέει πως από μια τιμή μετατροχίου (η απόσταση ανάμεσα στα κέντρα των δύο
μπροστινών τροχών) και πάνω το όχημα θεωρείται αυτοκίνητο και όχι μοτοσικλέτα,
υπό την προϋπόθεση να διαθέτει πετάλι φρένου στο πόδι. Το σημαντικό προσόν για
τα τρίκυκλα που αποκτούν το διακριτικό LT είναι το ότι πλέον αρκεί το δίπλωμα
αυτοκινήτου για να οδηγήσεις νόμιμα, προσελκύοντας έτσι κοινό από τον ανάλογο
χώρο δίχως ένα από τα βασικότερα αποτρεπτικά προβλήματα: Την έκδοση διπλώματος
μοτοσικλέτας.
Παράλληλα, όλα τα τρίτροχα της παρουσίασης αυτής δεν έχουν
σοβαρό πρόβλημα στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρώντας εκεί που θα μπει
ένα φαρδύ mega scooter
ή μια ανάλογα μεγάλη μοτοσικλέτα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr