Στην “καρδιά” του συναντάμε το γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα
της Piaggio, Master 500. Οι δύο μπροστινοί τροχοί μπορούν να ξεπεράσουν κάθε
εμπόδιο (σαμάρια, γραμμές του τραμ, πεζοδρόμια), χωρίς πρόβλημα και από κάθε
γωνία, όχι μόνο κάθετα. Αν και το μπροστινό μέρος μένει ακλόνητο (ακόμη και στη
βροχή!), ο πίσω τροχός ίσως γλιστρήσει λόγω του μειωμένου βάρους που τον
φορτίζει.
Κάτω από τη σέλα του Fuoco ο χώρος είναι αρκετός για να
χωρέσει ένα μεγάλο full face κράνος, καθώς και μερικά μικροπράγματα. Επιπλέον,
ο γάντζος στην ποδιά μπορεί να μεταφέρει μια μεγάλη τσάντα. Η σχάρα πίσω,
τέλος, μπορεί να κουβαλήσει μεγάλο φορτίο, καθώς αποτελεί μέρος του κυρίου
σώματος του scooter.
Το Fuoco 500 δεν είναι για όσους θέλουν κάτι κομψό για την
πόλη, είναι για όσους αναζητούν επιθετικό στιλ και οδήγηση σε περίεργα
μονοπάτια. Όχι ότι θα βγουν μαζί του για “εντουράδα” αλλά, χάρη στις επιδόσεις
του και το διαφορετικό χαρακτήρα του, το Fuoco θα πάει και παραπέρα από τον
κλασικό αστικό δρόμο. Και θα πατήσει και σε χώμα! Αν οι αυτοκινητάδες μας
επιτρέπουν, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα είδος… SUV scooter.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 498
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 40/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.):
4,2/5.500
Βάρος (κιλά): 244
Τιμή (ευρώ): 8.130
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr