Στην “καρδιά” του συναντάμε το γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα
της Piaggio, Master 500. Οι δύο μπροστινοί τροχοί μπορούν να ξεπεράσουν κάθε
εμπόδιο (σαμάρια, γραμμές του τραμ, πεζοδρόμια), χωρίς πρόβλημα και από κάθε
γωνία, όχι μόνο κάθετα. Αν και το μπροστινό μέρος μένει ακλόνητο (ακόμη και στη
βροχή!), ο πίσω τροχός ίσως γλιστρήσει λόγω του μειωμένου βάρους που τον
φορτίζει.
Κάτω από τη σέλα του Fuoco ο χώρος είναι αρκετός για να
χωρέσει ένα μεγάλο full face κράνος, καθώς και μερικά μικροπράγματα. Επιπλέον,
ο γάντζος στην ποδιά μπορεί να μεταφέρει μια μεγάλη τσάντα. Η σχάρα πίσω,
τέλος, μπορεί να κουβαλήσει μεγάλο φορτίο, καθώς αποτελεί μέρος του κυρίου
σώματος του scooter.
Το Fuoco 500 δεν είναι για όσους θέλουν κάτι κομψό για την
πόλη, είναι για όσους αναζητούν επιθετικό στιλ και οδήγηση σε περίεργα
μονοπάτια. Όχι ότι θα βγουν μαζί του για “εντουράδα” αλλά, χάρη στις επιδόσεις
του και το διαφορετικό χαρακτήρα του, το Fuoco θα πάει και παραπέρα από τον
κλασικό αστικό δρόμο. Και θα πατήσει και σε χώμα! Αν οι αυτοκινητάδες μας
επιτρέπουν, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα είδος… SUV scooter.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 498
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 40/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.):
4,2/5.500
Βάρος (κιλά): 244
Τιμή (ευρώ): 8.130
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr