Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
  • Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test

Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test

- 3κύλινδρος με 108 ίππους και έξι Riding modes
- Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών με Quickshifter, Traction Control, Cruise control και ένδειξη πίεσης ελαστικών
- Ρυθμιζόμενη σέλα σε δύο θέσεις και θερμαινόμενη για αναβάτη και συνεπιβάτη
- 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 της Brembo, ακτινωτοί τροχοί 21 και 17 ιντσών

Τιμή: 17.290 ευρώ
 
+: Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο, ρυθμιζόμενη σέλα
-: Μαλακή πλαστική μπάρα ρύθμισης ζελατίνας
 
Η Triumph έχοντας κάνει και άλλες προσπάθειες στο παρελθόν για να δημιουργήσει μία «καθαρόαιμη» On-Off μοτοσικλέτα, ποτέ άλλοτε δεν τα είχε καταφέρει τόσο καλά όσο τώρα με την 900 Rally Pro. Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται με το που ανεβαίνεις πάνω της, όπου καταλαβαίνεις τις άνετες γωνίες που δημιουργούνται σε χέρια και πόδια, δείχνοντας τον On χαρακτήρα σε καταστάσεις ταξιδίου. Μόλις όμως πατήσεις μίζα και ακούσεις το εθιστικό γουργουρητό του 3-κύλινδρου κινητήρα, καταλαβαίνεις ότι θα υπάρξει «μεγάλο πρόβλημα» με την διαγωγή του…!!! Ο συνδυασμός των τροχών σε 21 μπροστά και 17 ίντσες πίσω, αποδείχθηκε καλή κίνηση της Triumph, ώστε να μπορεί η νέα Rally να κινείται το ίδιο καλά σε ότι τερέν της ζητηθεί. Είναι φιλική, αλλά συνάμα και απολαυστική για τον έμπειρο αναβάτη, είτε θελήσει να κινηθεί σε τερέν με άσφαλτο, είτε σε χώμα.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά