SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

  • SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος
  • SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος
  • SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος
  • SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

SYM Husky ADV: Νέος «χωμάτινος» αντίπαλος

Με πιο «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα το νέο SYM Husky ADV, αποφασίζει να προσφέρει μια εναλλακτική επιλογή στην μικρή κατηγορία. Εξοπλισμένο με αρκετά πολεμοφόδια, το μικρό scooter δεν φοβάται να «λερωθεί».

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

14.6 άλογα από 150 κ.εκ και λιγότεροι κραδασμοί

Στο παιχνίδι των «crossover» scooter θέλει να μπει η γνωστή εταιρία και το «όπλο» της σε αυτήν την μάχη είναι το SYM Husky ADV. Το νέο scooter, αποτελεί μια επιλογή για πιο περιπετειώδες αναβάτες, που φοράει έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 150κ.εκ. Οι επιδόσεις του φτάνουν την μέγιστη ισχύς των 14.6 ίππων στις 7.500 στροφές και ροπή που φτάνει τα 14.5Nm στις 6.000 στροφές. Ο κινητήρας του SYM Husky ADV εφοδιάζεται και από μία νέα τεχνολογία, αυτή της Anti-Lift Engine Hanger System (ALEH). Το συγκεκριμένο σύστημα καταφέρνει να εκμηδενίσει τους κραδασμούς του κινητήρα, κάνοντάς το πιο σταθερό στο άνοιγμα του γκαζιού.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 


ABS στον βασικό εξοπλισμό και σέλα στα 780 χιλ. ύψος

Στο κομμάτι των αναρτήσεων, βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ για πίσω, τοποθετημένο σχεδόν παράλληλα με το έδαφος. Το φρένα του περιλαμβάνουν έναν μπροστινό δίσκο 260 χιλ. και έναν 233 χιλ. για πίσω, με το ABS στον standard εξοπλισμό. Οι τροχοί που διαθέτει το SYM Husky ADV, είναι μεγέθους 13 ιντσών και έχει διαστάσεις ελαστικών, 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω. Το ύψος της σέλας φτάνει τα 780 χιλ. από το έδαφος, ενώ το ρεζερβουάρ του χωράει 15 λίτρα καυσίμου.


Με φώτα LED και TFT οθόνη

Το crossover scooter Husky ADV διαθέτει μπρος-πίσω φωτιστικά σώματα LED τεχνολογίας και μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT για πίνακα οργάνων, η οποία φαίνεται αρκετά ευανάγνωστη. Δυστυχώς, η SYM δεν έχει ανακοινώσει κάποια ημερομηνία  διαθεσιμότητας στις αγορές, ούτε κάποια τιμή.

Πως σας φαίνεται η δημιουργία της νέας κατηγορίας crossover scooter; Γλυκοκοιτάζετε τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα τους ή θεωρείται πως δεν έχουν καμία σκοπιμότητα;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »