Suzuki GSX-S 1000GX: Με 152 ίππους ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo
Η Suzuki GSX-S 1000GX έχει στον πυρήνα της τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 999 κ.εκ., έναν από τους πιο ώριμους και εξελιγμένους κινητήρες της ιαπωνικής σχολής. Προερχόμενος από τη σειρά GSX-R, αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 106 Nm ροπής στις 9.250 σ.α.λ.
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 152 ίππους και Quickshifter.
Κάνει τα 0-100 σε 3,67 δευτ. και 0-160 σε 6,55.
Ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και τετραπίστονες δαγκάνες Brembo.
TFT 6,5 ιντσών , Traction Control και Cruise Control.
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 152 ίππους και Quickshifter

Η Suzuki GSX-S 1000GX έχει στον πυρήνα της τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 999 κ.εκ., έναν από τους πιο ώριμους και εξελιγμένους κινητήρες της ιαπωνικής σχολής. Προερχόμενος από τη σειρά GSX-R, αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 106 Nm ροπής στις 9.250 σ.α.λ., στοιχεία που μεταφράζονται σε εκρηκτική επιτάχυνση αλλά και ακρίβεια στον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Ο χαρακτήρας του κινητήρα παραμένει πολιτισμένος χαμηλά και δυνατός ψηλά, καλύπτοντας τόσο sport όσο και τουριστικές απαιτήσεις. Το σύστημα Quickshifter διπλής κατεύθυνσης κάνει τις αλλαγές σχέσεων σχεδόν ανεπαίσθητες, ενώ ο συμπλέκτης SCAS μειώνει το μπλοκάρισμα στις απότομες αλλαγές και κάνει την καθημερινή χρήση πιο ξεκούραστη. Το εξατάχυτο κιβώτιο έχει το γνώριμο σφιχτό “Suzuki feeling”, με σαφές κούμπωμα στις αλλαγές. Η κατανάλωση παραμένει χαμηλή για μοτοσυκλέτα 152 ίππων, με 6,3 λτ./100 χλμ. σε μικτή χρήση και 6,6 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι. Τον σπορ χαρακτήρα υπογραμμίζει και ο ήχος του συστήματος εξαγωγής 4-2-1, γεμάτος ένταση σε υψηλές στροφές, χωρίς να γίνεται ενοχλητικός στις χαμηλές.
Κάνει τα 0-100 σε 3,67 δευτ. και 0-160 σε 6,55

Η GX συνεχίζει εκεί που σταματά η GSX-S 1000GT, προσθέτοντας crossover στοιχεία και πιο ολοκληρωμένο τουριστικό χαρακτήρα. Παρόλα αυτά, η απόδοση παραμένει σε επίπεδα superbike: 0–50 km/h σε 1,55 δευτ., 0–100 km/h σε 3,67 δευτ., 0–160 km/h σε 6,55 δευτ. και 0–200 km/h σε 10,2 δευτ.. Οι ρεπρίζ είναι επίσης ισχυρές, με 60–120 km/h σε 4,65 δευτ. και 60–160 km/h σε 4,34 δευτ., επιβεβαιώνοντας τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, η εργονομία αποδεικνύεται εξαιρετικά φιλική. Το ύψος σέλας στα 845 χλστ. και το φυσικό τρίγωνο τιμονιού-ποδιών-κορμού εξασφαλίζουν αεράτη θέση οδήγησης, ικανή για πολύωρα ταξίδια. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, ενώ οι χούφτες και οι χειρολαβές με ενσωματωμένη σχάρα δείχνουν ξεκάθαρα τον touring προσανατολισμό. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, με το μεγάλο κόψιμο τιμονιού να βοηθά στις μανούβρες μέσα στην πόλη. Το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων δίνει καλή αυτονομία και επιτρέπει σταθερή στήριξη του αναβάτη στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και τετραπίστονες δαγκάνες Brembo
Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο προσφέρει ακαμψία και προβλέψιμη συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες, ενώ το ξεχωριστό υποπλαίσιο βοηθά στη σωστή κατανομή βάρους. Παρά τα 232 κιλά πλήρες υγρών, η μοτοσυκλέτα δεν δείχνει βαριά στην οδήγηση χάρη στην προσεγμένη γεωμετρία και το ισορροπημένο κέντρο βάρους. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa EERA αποτελούν ένα από τα πιο σύγχρονα στοιχεία της GX. Ρυθμίζονται ηλεκτρονικά, προσαρμόζονται στον δρόμο και στο στιλ οδήγησης και διαθέτουν 4 mode εμπρός και 4 επιλογές προφόρτισης πίσω. Το σύστημα επιτρέπει άμεση μετάβαση από άνεση σε sport ρύθμιση με μια κίνηση στην οθόνη. Το πακέτο φρένων, με ακτινικές Brembo τετραπίστονες και δίσκους 310 χλστ. μπροστά, προσφέρει υψηλή δύναμη και προοδευτικότητα. Η πραγματική μέτρηση φρεναρίσματος σε 45 μέτρα από τα 100 km/h τονίζει την αποτελεσματικότητα του συστήματος. Τα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 (120/70 μπροστά και 190/50 πίσω) συμπληρώνουν ένα σύνολο που εμπνέει εμπιστοσύνη στο sport κομμάτι της οδήγησης.
TFT 6,5 ιντσών , Traction Control και Cruise Control

Η εμφάνιση της GX συνδυάζει αιχμηρές γραμμές και πρακτικά στοιχεία. Το εμπρός μέρος με τα LED φώτα, τους αεραγωγούς και το χρυσό USD πιρούνι δημιουργεί ένα επιθετικό προφίλ, ενώ πίσω η LED συστοιχία προσθέτει μια καθαρή, μοντέρνα αισθητική. Στο κέντρο της οδήγησης βρίσκεται η TFT οθόνη 6,5 ιντσών, η οποία προσφέρει πλούσια πληροφόρηση και άμεσο χειρισμό των ηλεκτρονικών. Τα SDMS A/B/C, το STC Traction Control με 7 επίπεδα, το Cruise Control, ο πλήρης LED φωτισμός και η προεγκατάσταση για πλαϊνές βαλίτσες ενισχύουν τον πρακτικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η συνολική εικόνα της GSX-S 1000GX δικαιολογεί τον στόχο της Suzuki να προσφέρει ένα crossover sport-touring μοντέλο που συνδυάζει άνεση, απόδοση και τεχνολογία σε ένα ενιαίο, ώριμο πακέτο.

