
Οι μοτοσυκλέτες Sport-Touring αποτελούν «ναυαρχίδες» για τους μεγάλους κατασκευαστές, όπως και για τους μικρότερους που προσπαθούν να κατακτήσουν σιγά-σιγά την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού.
Σε 3,5δ φτάνει πρώτο στα 100χλμ/ω το Tracer 9.
Το S 1000 XR είναι το μοναδικό που φρενάρει σε κάτω από 40m.
Χαμηλότερη κατανάλωση για το F 900 XR στα 5l/100χλμ.
To S 1000 XR θα κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
| Μάρκα | Τιμή | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Διάσταση τροχών εμπρός | 0 - 100 Km/h (sec.) | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) | Μέση Κατανάλωση |
|---|---|---|---|---|---|---|
| YAMAHA TRACER 9 | 12 990 | 18,7 | 17 | 3,5 | 44 | 6 |
| BMW S 1000 XR | 20 500 | 20 | 17 | 3,6 | 38,9 | 6,6 |
| TRIUMPH TIGER SPORT 800 | 11 990 | 18,6 | 17 | 3,6 | 45 | 5,8 |
| SUZUKI GSX-S 1000 GX | 16 995 | 19 | 17 | 3,7 | 45 | 6,3 |
| BMW F 900 XR | 12 800 | 15.5 | 17 | 4 | 40,8 | 5 |
Δεν μπορούμε να μιλάμε για επιτάχυνση χωρίς να κάνουμε λόγο και για συστήματα πέδησης. Στον πλούσιο εξοπλισμό που αναφέραμε παραπάνω, συμπεριλαμβάνονται ισχυρά φρένα σε συνδυασμό με ηλεκτρονικές λειτουργίες για τη βέλτιστη απόδοσή τους. Στο συγκριτικό μας την καλύτερη επίδοση σημείωσε το S 1000 XR με πλήρη ακινητοποίηση στα 38.9m., το μόνο κάτω από τα 40m. Σχεδόν δυο μέτρα παρακάτω, σταματάει πάλι ένα BMW, το F 900 XR, στα 40.8m. Στα 44m θα βρεθεί το Tracer 9 και στα 45m έχουμε Tiger Sport 800 και GSX-S 1000 GX.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως μαρτυρά και το όνομα της κατηγορίας, δε θα μπορούσαμε να σταθούμε μόνο στο Sport, πρέπει να δώσουμε την ίδια σημασία και στο Touring. Μιας και η προσέγγιση που ακολουθούμε εδώ δεν μπορεί να «πιάσει» τους παράγοντες άνεσης και εργονομίας που είναι εξαιρετικά σημαντικοί για τις μεγάλες αποστάσεις αλλά και λίγο εξατομικευμένοι για κάθε αναβάτη, θα σταθούμε στα μετρήσιμα χαρακτηριστικά, που παραμένουν σταθερά για όλους . Ξεκινώντας με τη μέση κατανάλωση, το BMW F 900 XR σημειώνει τη χαμηλότερη στα 5l. Λίγο πιο πάνω θα βρούμε το Triumph Tiger στα 5.8l και ακριβώς στα 6l το Tracer 9 της Yamaha. Με μικρές διαφορές ακολουθούν τα Suzuki GSX S 1000 GX και BMW S 1000 XR στα 6,3 και 6,6l αντίστοιχα.
Μεταξύ μας, όσο χαμηλά κι αν έχουν καταφέρει οι κατασκευαστές να ρίξουν την κατανάλωση κατά τη φυσιολογική χρήση της μοτοσυκλέτας, όλοι γνωρίζουμε πως τα «γονίδια» αυτής της κατηγορίας δεν μπορούν να κινούνται για πολλή ώρα με σταθερή ταχύτητα. Επειδή λοιπόν το γκάζι θα ανοίγει και θα κλείνει συχνά, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι υψίστης σημασίας, τόσο σε ένα ταξίδι όσο και σε μια γρήγορη βόλτα. Τα περισσότερα λίτρα θα χωρέσει το S 1000 XR με την BMW να γράφει 20 στη σχετική στήλη με τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Ακολουθεί το Suzuki GSX S 1000 GX στα 19l και στη συνέχεια τα Tracer 9 και Tiger Sport με 18,7 και 18.6 αντίστοιχα. Τέλος, το F 900 XR στα 15.5l.
Triumph Tiger Sport 800 - Test
Suzuki GSX-S 1000GX: Με 152 ίππους ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo
Νέο Tiger Sport 800 Tour: Η Triumph «ντύνει» το μεσαίο sport-touring για πραγματικά μεγάλα ταξίδια
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Μεσαία Adventure A κατηγορίας με την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.